Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Klopt, maar met een open economie met open grenzen kan je niet anders. Je kan het vertragen maar niet tegenhouden.
Het is maar de vraag of de mRNA-vaccins wel goed werken tegen de Indische variant, gezien die specifiek op het spike-eiwit zijn gericht en daar net een mutatie zit.
Op dat gebied heb ik liever een vectorvaccin.
Ik ook. Ze zijn inmiddels al bezig aan mRNA voor de mutaties. Die krijgen we in 22 en 23. Ik geloof dat de EU inmiddels nog 1 miljard nieuwe vaccins voor die jaren heeft besteld.

Het lijkt er trouwens toch wel op of de mRNA vaccins ook allerlei positieve secundaire immuuneffecten hebben trouwens. Dus ook de wat meer generieke systemen die varianten sneller weten op te pikken. Tenminste dat pas ik ergens.

Ik ook. Ze zijn inmiddels al bezig aan mRNA voor de mutaties. Die krijgen we in 22 en 23. Ik geloof dat de EU inmiddels nog 1 miljard nieuwe vaccins voor die jaren heeft besteld.

Het lijkt er trouwens toch wel op of de mRNA vaccins ook allerlei positieve secundaire immuuneffecten hebben trouwens. Dus ook de wat meer generieke systemen die varianten sneller weten op te pikken. Tenminste dat pas ik ergens.
Brb even mijn bitcoins omruilen voor Pfizer aandelen. :thumbup:

Het feit dat de eerste versoepelingen worden uitgesteld betekend natuurlijk ook niet dat andere versoepelingen dan ook naar achter schuiven. Er kan misschien half mei meer in één keer versoepeld worden?
Natuurlijk niet. Als de piek later valt, schuift het hele circus op. Te veel versoepelingen in één keer is te riskant.

Toch vraag ik mij af waarom sportscholen massaal inzetten op 11 mei. Publieke opinie beïnvloeden om nog meer protest te realiseren als het toch niet doorgaat?
Zou heel goed kunnen. Stel je voor, allemaal boze bodybuilders op het Malieveld...

Toch knap dat vorig jaar - heel toevallig- de ziekenhuisopnames vanaf mei aanzienlijk daalde. En dat zonde vaccin.

Over drie weken krijgen we zeker te horen hoe goed het vaccin wel niet werkt? :rolleyes:

Screenshot_20210417_112050.jpg

Toch knap dat vorig jaar - heel toevallig- de ziekenhuisopnames vanaf mei aanzienlijk daalde. En dat zonde vaccin.

Over drie weken krijgen we zeker te horen hoe goed het vaccin wel niet werkt? :rolleyes:

Denk dat je vorig jaar lastig kan vergelijken met dit jaar. Die hele periode hebben we bizar goed weer gehad, mensen hielden zich een stuk beter aan de maatregelen etc.

Als de daling inzet gaat dat veel later gebeuren, het r-getal was vorig jaar vanaf half maart ruim onder de 1, nu zitten we op 1. Als het aantal besmettingen nu eindelijk eens fors gaat afnemen zullen we dat pas half juni gaan zien wat betreft het aantal ziekenhuisopnames.

Is het niet vreemd dat er constant beleid wordt gemaakt op basis van besmettingscijfers en niet op basis van ziekenhuisbezetting? De besmettingscijfers zijn zo afhankelijk van de mate waarin getest wordt..

Anders moeten we collectief stoppen met testen. Dan kunnen we volgende week gaan versoepelen. :trollface:

Is het niet vreemd dat er constant beleid wordt gemaakt op basis van besmettingscijfers en niet op basis van ziekenhuisbezetting? De besmettingscijfers zijn zo afhankelijk van de mate waarin getest wordt..

Anders moeten we collectief stoppen met testen. Dan kunnen we volgende week gaan versoepelen. :trollface:
Ergens heb je gelijk ware het niet dat je dan 2 of 3 weken achter zou lopen.

Ik heb liever een gezond lijf en een goed werkend immuun systeem, mag dat ook?
En ik heb liever een lekker wijf die de was doet en me elke dag leegzuigt maar dat heb ik niet.

Nog andere onbenullige opmerkingen of blijft het bij deze verbale diarree?

En ik heb liever een lekker wijf die de was doet en me elke dag leegzuigt maar dat heb ik niet.

Nog andere onbenullige opmerkingen of blijft het bij deze verbale diarree?
Pfizer topman hint op derde prik en een jaarlijkse vaccinatie. Nou, ok heb weer genoeg domme dingen gezegd vandaag hoor ik :headbang:

Ze daalde helemaal niet sterk vanaf mei, vanaf mei was de marginale daling net minder. Kan je geen basis descriptieve statistiek lezen ofzo?

Pfizer topman hint op derde prik en een jaarlijkse vaccinatie. Nou, ok heb weer genoeg domme dingen gezegd vandaag hoor ik :headbang:

Tuurlijk hoort een derde prik als antistoffen niet meer voldoen. Jaarlijkse vaccinatie lijkt mij ook ideaal, gezien mutaties, een beetje zoals het griepvaccin.

Ik krijg zowaar een geweldig idee. Kippen worden ook jaarlijks ingeent tegen de vogelgriep, en toch is er elke paar jaar een zware vogelgriep uitbraak (of juist DOOR die jaarlijkse vaccinatie?) waardoor alle kippen geruimd moeten worden....

Tuurlijk hoort een derde prik als antistoffen niet meer voldoen. Jaarlijkse vaccinatie lijkt mij ook ideaal, gezien mutaties, een beetje zoals het griepvaccin.
Maar maar maar...
Vaccinatie is de duivel!
Ik wil niet vaccineren, geef mij maar gewoon een aderlating

Maar maar maar...
Vaccinatie is de duivel!
Ik wil niet vaccineren, geef mij maar gewoon een aderlating
Jij trekt het weer in het ridicule, ik vind het heel fijn dat er iets is voor zwakke en bange mensen.

Ik heb wat tegen het verplichtende karakter van 'het vaccin'. dat weet je toch wel.

Ik krijg zowaar een geweldig idee. Kippen worden ook jaarlijks ingeent tegen de vogelgriep, en toch is er elke paar jaar een zware vogelgriep uitbraak (of juist DOOR die jaarlijkse vaccinatie?) waardoor alle kippen geruimd moeten worden....
Net als mkz en varkensgriep :o

Waarschijnlijk is het seizoen wel van belang. Maar Brazilië gaat toch ook echt niet lekker. Daar is het nu herfst.

Het vaccin werkt. Allemaal werken ze. En heel goed. Zonder vaccinatie was het nu helemaal mis geweest qua doden en zieken. Ze zijn nu echt bezig met de groep tussen 60-70 die thuis wonen. Dat gaat echt we helpen. En dan zul je zien dat de cijfers langzaam gaan dalen en dat er meer jongeren in het ziekenhuis liggen. Want daar concentreert de besmetting zich dan.

Sowieso gaat in Brazilië nu de
Helft van de mensen in het ziekenhuis dood. En dat zijn echt niet alleen 60+

Terug
Naar boven