XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik krijg zowaar een geweldig idee. Kippen worden ook jaarlijks ingeent tegen de vogelgriep, en toch is er elke paar jaar een zware vogelgriep uitbraak (of juist DOOR die jaarlijkse vaccinatie?) waardoor alle kippen geruimd moeten worden....
Veel succes met alle vogels ter wereld inenten tegen de vogelgriep. En niet te vergeten de lucht. Laten we de lucht ook inenten.
En laten we dan ook al die vogels en alle lucht alvast preventief inenten tegen alle nieuwe varianten van de vogelgriep die nog gaan ontstaan.

Waarschijnlijk is het seizoen wel van belang. Maar Brazilië gaat toch ook echt niet lekker. Daar is het nu herfst.

Het vaccin werkt. Allemaal werken ze. En heel goed. Zonder vaccinatie was het nu helemaal mis geweest qua doden en zieken. Ze zijn nu echt bezig met de groep tussen 60-70 die thuis wonen. Dat gaat echt we helpen. En dan zul je zien dat de cijfers langzaam gaan dalen en dat er meer jongeren in het ziekenhuis liggen. Want daar concentreert de besmetting zich dan.

Sowieso gaat in Brazilië nu de
Helft van de mensen in het ziekenhuis dood. En dat zijn echt niet alleen 60+
Ik heb geen twijfel over het vaccin hoor. Hooguit een gezonde aversie tegen de borstklopperij van de Jonge

Jij trekt het weer in het ridicule, ik vind het heel fijn dat er iets is voor zwakke en bange mensen.

Ik heb wat tegen het verplichtende karakter van 'het vaccin'. dat weet je toch wel.
ik zal vragen of corona rekening kan houden met jouw emoties

Veel succes met alle vogels ter wereld inenten tegen de vogelgriep. En niet te vergeten de lucht. Laten we de lucht ook inenten.
En laten we dan ook al die vogels en alle lucht alvast preventief inenten tegen alle nieuwe varianten van de vogelgriep die nog gaan ontstaan.
Laten we alles gewoon behandelen met intens licht.

Ik krijg zowaar een geweldig idee. Kippen worden ook jaarlijks ingeent tegen de vogelgriep, en toch is er elke paar jaar een zware vogelgriep uitbraak (of juist DOOR die jaarlijkse vaccinatie?) waardoor alle kippen geruimd moeten worden....
Kun je nagaan hoe snel griep muteert. Wij hebben ook diverse vaccins voor griepvarianten. En toen kwam toch ineens Mexicaanse griep. Die viel mee. Spaanse griep viel niet mee.

Vaccinatie wordt niet vertrouwd maar is gek genoeg misschien we het meest natuurlijke om ons te wapenen tegen ziektes. Het enige wat we doen is je afweersysteem trainen tegen een ziekte. Het is heel
Effectief, het heeft minder bijwerkingen dan medicatie en toch vertrouwt niemand het.

Dat komt doordat mensen ultiem dom zijn. Niet luisteren. Slecht opgeleid zijn en luisteren naar idioten zoals Engel. Wetenschap heeft ons elke keer gewoon aantoonbaar geholpen. Ik snap niet dat je je zo laat besodemieteren door mensen die jou sprookjes vertellen.

Ja, er zijn mensen die goed geld verdienen aan medicijnen en geneesmiddelen. En nee, een bedrijf als Astra zeneca gedraagt zich achterlijk. Maar de wetenschap achter de vaccins klopt en is gewoon prima.

je hebt 8-10x meer kans op trombose van Corona dan van Astra zeneca. Goedkoop vliegen naar een vreetresort in Turkije heeft meer kans op trombose. Hell, inspuiten met AAS met onbekende shitzooi geeft helemaal onbekende risico’s.

• Like
Waarderingen: BB_

Vogelgriepvaccins zijn al jaren dezelfde, de mutaties niet. Een nieuw vaccin ontwikkelen is ook geen echte prioriteit gezien de ontwikkelingskost hoog is en je gewoon kan ophokken, en de broeihaard vernietigen.

Waarschijnlijk is het seizoen wel van belang. Maar Brazilië gaat toch ook echt niet lekker. Daar is het nu herfst.

Het vaccin werkt. Allemaal werken ze. En heel goed. Zonder vaccinatie was het nu helemaal mis geweest qua doden en zieken. Ze zijn nu echt bezig met de groep tussen 60-70 die thuis wonen. Dat gaat echt we helpen. En dan zul je zien dat de cijfers langzaam gaan dalen en dat er meer jongeren in het ziekenhuis liggen. Want daar concentreert de besmetting zich dan.

Sowieso gaat in Brazilië nu de
Helft van de mensen in het ziekenhuis dood. En dat zijn echt niet alleen 60+
Media virus. De WHO heeft de IFR recent aangepast naar 0.15%, voor mensen < dan 70 naar 0.02 dat weet je hopelijk wel toch. Toevallig hetzelfde als infuenaza waar we al millenia mee leven. Wie had dat nou in Maart 2020 gedacht :rolleyes:

Kan hoor, dat je er nu pas achter komt dat er mensen dood gaan MET influenza maar dan nog... Vind jij, rationeel bekeken dat een virus met gelukkig zo'n lage IFR een reden is om de samenleving te muteren in het gedrocht dat we nu met zijn allen aan het maken zijn?

Ja, aangezien reguliere zorg afgeschaald moet worden.
Komt dat door het virus of door beleid? Zoek is op hoe we in ziekenhuis bedden zijn teruggegaan de afgelopen 15 jaar, en dit met een toenemende vergrijzing waarbij je rekening moet houden met voldoende zorg cappaciteit. Daarom blijf ik zeggen 'plandemie'.
Komt zeker door de kosten huh Steks dat er zo bezuinigt moest worden op de zorg (hoort de eu printmachine ratelen.)

Vogelgriepvaccins zijn al jaren dezelfde, de mutaties niet. Een nieuw vaccin ontwikkelen is ook geen echte prioriteit gezien de ontwikkelingskost hoog is en je gewoon kan ophokken, en de broeihaard vernietigen.
Tymboo moet je nu niet zeggen maar maar maar of past dit in bericht juist wel in jouw naratief.

Vind jij, rationeel bekeken dat een virus met gelukkig zo'n lage IFR een reden is om de samenleving te muteren in het gedrocht dat we nu met zijn allen aan het maken zijn?
Het IFR van WHO heeft als assumptie dat de gezondheidszorg niet overbelast wordt. Je valt voor de preventieparadox. Het is net door dat gedrocht aan maatregelen dat het zo laag is.

1618656725264.png

Het IFR van WHO heeft als assumptie dat de gezondheidszorg niet overbelast wordt. Je valt voor de preventieparadox. Het is net door dat gedrocht aan maatregelen dat het zo laag is.

1618656725264.png
Waarom kent het verloop van de besmettingen en ziekenhuis opnames dan eenzelfde trent in landen die geen of weinig maatregelen treffen? In de VS zijn staten vorig jaar begonnen met open gaan dat weet je toch?

Dat virussen verschillen en wij mensen boven de natuur staan. Ga vooral je prikje halen. Ben helemaal voor die 2 stromen samenleving aan het worden, doe ik wel mn boodschappen bij die leuke winkel of sportschool die hier niet in mee gaat.

Waarom kent het verloop van de besmettingen en ziekenhuis opnames dan eenzelfde trent in landen die geen of weinig maatregelen treffen? In de VS zijn staten vorig jaar begonnen met open gaan dat weet je toch?
Is je al meerdere keren uitgelegd, door mezelf ook denk ik, in dit topic. Dus ga ik niet opnieuw in.
Het punt was dat de ifr uitgaat van een stabiel zorgsysteem. Het gebruiken tegen de maatregelen om het zorgsysteem stabiel te houden is paradoxaal.

ik heb echt geen idee waar je het over hebt @inVorm , ben je stoned?

Komt dat door het virus of door beleid? Zoek is op hoe we in ziekenhuis bedden zijn teruggegaan de afgelopen 15 jaar, en dit met een toenemende vergrijzing waarbij je rekening moet houden met voldoende zorg cappaciteit. Daarom blijf ik zeggen 'plandemie'.
Komt zeker door de kosten huh Steks dat er zo bezuinigt moest worden op de zorg (hoort de eu printmachine ratelen.)
Waarom lukt het in Duitsland dan ook niet zonder maatregelen?

Terug
Naar boven