Denk dat het paarlen voor de zwijnen is maar hier een immunoloog die waarschuwt voor die massale vaccinaties, en ik garandeer je ook dit hele gedoe gaan we nog keihard terug op ons bord krijgen.
NIJMEGEN - Vaccineren van kinderen en jonge, gezonde mensen tegen corona levert weinig op. Groepsimmuniteit is namelijk onhaalbaar, het coronavirus zal niet meer verdwijnen en in steeds nieuwe varianten opduiken.
www.gelderlander.nl
Ja leuk. Maar als je kijkt is vaccinatie simpelweg de meest succesvolle medische behandeling die we kennen. Enorm effectief met extreem lage risico’s en bijwerkingen.
Misschien moet je eens kijken wat een ziekte als polio doet. Effectief is die ziekte door vaccinatie uitgeroeid. Enorme hoeveelheden mensen/kinderen raakten daardoor verlamd. Difterie, tetanus, kinkhoest. Allemaal ziektes die vrijwel geen risico meer vormen door vaccinatie. Baarmoederhalskanker. Ook al zo’n nare ziekte.
Ik weet dat sommige artsen vinden dat je bij gezonde mensen niets zou moeten doen. Ik vind dat een rare gedachte. Dan zou je dus ook niet gezond moeten eten, of gaan sporten. Het zijn allemaal zaken die je doet om gezond te blijven. Vaccineren ook.
Daarnaast vreten al die wappies wel dozen veel te dure en ongeteste kruiden, waarvan de werkzame stoffen soms behoorlijk link kunnen zijn, of vervuild met zware metalen.
Probleem is dat mensen niet meer vatbaar zijn voor argumenten, logica en wetenschap. Ze vallen voor iemand die hun eigen psychologie tegen ze gebruikt.
Is je al eens opgevallen dat 99% van de antivaxers types zijn met laag iq, geestelijke problemen etc? Het zijn mensen die makkelijk vatbaar zijn voor volksmennerij.
Je hoeft echt van mij geen vaccin te nemen. Jouw lichaam is het jouwe. Maar vaccineren werkt bewezen, is extreem veilig tov dagelijkse bezigheden zoals autorijden, fietsen of alcohol drinken. Niet vaccineren betekent ook dat je anderen risico lat lopen, geef gewoon toe dat jouw keuze een effect op anderen heeft. En daarnaast dat een hoop complottheorieën echt compleet geschift zijn, maar dat er echt wel een hoop mis is met de farma -industrie, de manier waarop de overheid incompetent is etc.
Als je denkt dat de overheid echt zulke complotten kan organiseren.... ze kunnen niet eens eenduidig communiceren over de vaccinaties. Niet over de avondklok. Eigenlijk kunnen ze niets. Het is een puinhoop, dus laat staan een complex complot smeden, dat goed uitvoeren zonder dat iemand daar bewijs voor vindt. Want er is geen bewijs. Alleen voor een falende overheid. Al jaren. En falend onderwijs, vandaar al die achterlijke en ontzettend domme demonstranten op het Malieveld of waar ook.