- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Droge neus ? Dan geen corona ! Ze moeten de coke vrij geven !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droge neus ? Dan geen corona ! Ze moeten de coke vrij geven !
Basic-fit die een compensatie optie genaamd 'Steun de Orange Family!' heeft waarbij je ervoor kiest geen compensatie te krijgen hahaha
I'm only a guest in this country, so it's not my place to criticize government policies. But such heavy-handed, disproportionate measures like closing gyms for months (even in areas of the country were there are essentially 0 new cases) really calls for civil disobedience. Who are the politicians to tell people that they can mingle in restaurants, museums, etc., but not in gyms?
Sure, the risk of smear infections is larger in gyms, but gyms can and are willing to take steps to minimize the risk: 1) Limit # of people per square meter (e.g. via requiring an apportionment), 2) enforce minimum distances, 3) provide disinfectants and require use, 4) temperature and symptom checks at entry, 5) require face covering (e.g with lightly fitting scarves), 6) do not allow at-risk populations (such as the elderly) into the gym, or have special hours for them.
5 gram van wat?
vitamine A

Lijkt me een prima supplement!
Vitamine K 😍
Erger jij je er ook aan hoeveel materiaal je liggen hebt?
Ik hoop dat ik covid krijg. Dan ga ik eerst naar de kapper dan laat ik me aan de voeten friemelen en lekker masseren en vorvolgens op het terras laten vollopen.. Met 5g in de neus en op de foon.De voorlopige planning zegt dat ze 1 september weer open gaan:
![]()
Dit zijn de voorlopige plannen voor de heropening van Nederland
Het kabinet heeft een hele reeks aan beslissingen in petto voor de heropening van Nederland, zo bevestigen bronnen. Alle versoepelingen zijn wel onder voorbehoud dat er geen nieuwe corona-uitbraak meer komt. Vanavond presenteert het kabinet officieel de nieuwe regels, tijdens een persconferentie.www.ad.nl
Is dat die waar ontbijtgranen boordevol van zijn?

Nee.. Dan kan je idd beter 90% van NL onbeschermd naar de kapper sturen. Hoeveel g heb jij gehad?We gaan het zo horen. Maar 1 september klinkt wel logisch. Niet leuk, maar begrijp het wel. Een sportschool is echt een enorme grond van besmetting met als die hijgende, zwetende mensen die van apparaat naar barbell gaan. En op bankjes gaan liggen.
Daarnaast nog kleedruimtes, vaak niet veel ruimte en wel veel ventilatoren etc.
Tsja...
5?Nee.. Dan kan je idd beter 90% van NL onbeschermd naar de kapper sturen. Hoeveel g heb jij gehad?