XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
I'm only a guest in this country, so it's not my place to criticize government policies. But such heavy-handed, disproportionate measures like closing gyms for months (even in areas of the country were there are essentially 0 new cases) really calls for civil disobedience. Who are the politicians to tell people that they can mingle in restaurants, museums, etc., but not in gyms?

Sure, the risk of smear infections is larger in gyms, but gyms can and are willing to take steps to minimize the risk: 1) Limit # of people per square meter (e.g. via requiring an apportionment), 2) enforce minimum distances, 3) provide disinfectants and require use, 4) temperature and symptom checks at entry, 5) require face covering (e.g with lightly fitting scarves), 6) do not allow at-risk populations (such as the elderly) into the gym, or have special hours for them.

Civil disobedience ? Yeah, let's do a sit in with heavy people, in front of the 'gemeentehuis'.

Creatine

De voorlopige planning zegt dat ze 1 september weer open gaan:

De voorlopige planning zegt dat ze 1 september weer open gaan:
Ik hoop dat ik covid krijg. Dan ga ik eerst naar de kapper dan laat ik me aan de voeten friemelen en lekker masseren en vorvolgens op het terras laten vollopen.. Met 5g in de neus en op de foon.

Dit wil dus zeggen dat het domme België waarschijnlijk jullie gaat kopiëren maar slimmer wil lijken dus maak er dan ineens 4 september van ofzo..
:(

We gaan het zo horen. Maar 1 september klinkt wel logisch. Niet leuk, maar begrijp het wel. Een sportschool is echt een enorme grond van besmetting met als die hijgende, zwetende mensen die van apparaat naar barbell gaan. En op bankjes gaan liggen.

Daarnaast nog kleedruimtes, vaak niet veel ruimte en wel veel ventilatoren etc.

Tsja...

´´Vanaf 1 juli worden bijeenkomsten van honderd personen weer toegestaan. RTL Nieuws meldt verder dat sauna's, seksclubs en sportscholen per 1 september weer open kunnen.´´

:sad:

We gaan het zo horen. Maar 1 september klinkt wel logisch. Niet leuk, maar begrijp het wel. Een sportschool is echt een enorme grond van besmetting met als die hijgende, zwetende mensen die van apparaat naar barbell gaan. En op bankjes gaan liggen.

Daarnaast nog kleedruimtes, vaak niet veel ruimte en wel veel ventilatoren etc.

Tsja...
Nee.. Dan kan je idd beter 90% van NL onbeschermd naar de kapper sturen. Hoeveel g heb jij gehad?

Haha

Terug
Naar boven