Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
mij maakt het niet zoveel uit. wel heel jammer voor alle kleine sportscholen die nu met moeite het hoofd boven water houden
Inderdaad, de kleintjes gaan als eerste vallen.
En BigGym blijft gewoon cashen via automatische incasso. Abo tijdelijk stopzetten is niet mogelijk...

Tja... als je negatief denkt zal je ook altijd negatief blijven ;)
Edit: tijdens de vragen na de conferentie werd zojuist besproken dat de prognose is dat de trend dit jaar niet om hoog zal gaan, als dit al het geval is dan zal februari de slechte maand zijn vwb gezondheidsklachten
Wij liggen al onder de stapel en als iets mis gaat ben je volgens mij zo maar een jaar verder.

Clubs in het zuiden van Nederland gaan sowieso als laatste open lijkt mij. Hier in het noorden zijn de gevallen een stuk minder dus minder risico.
Tenminste dat lijkt mij wel het meest logische. En als er in Brabant terrasjes gepakt kunnen worden dan kunnen wij hier ook wel sporten.
Meer besmet meer immuun. Hier eerder open.

Clubs in het zuiden van Nederland gaan sowieso als laatste open lijkt mij. Hier in het noorden zijn de gevallen een stuk minder dus minder risico.
Tenminste dat lijkt mij wel het meest logische. En als er in Brabant terrasjes gepakt kunnen worden dan kunnen wij hier ook wel sporten.
Ik hoop het voor jullie
Kan deze traitor niet gebanned worden?
Van mijn part gaat alles open en draagt iedereen vanaf nu zelf verantwoordelijkheid. Laat die cafés maar dicht blijven en restaurants bezorgen.

Hopelijk regelt de branche iets waardoor we redelijk normaal kunnen liften en tot die tijd gooi ik thuis gewichten.

Hopelijk snel een lokale oplossing.

Big Gym verlengt het abbo toch, zolang als er niet gesport kan worden?

Ben wel blij met de kapper, tja natty en al mijn haar nog :D Blijf een sieraad voor het leven :)

Heerlijk in onze regio zijn al weken amper besmettingen maar laten we dat gewoon negeren

.

Laatst bewerkt:
Een vriendin van mij geeft groepslessen, ( steps, aerobics, floorfit) die gaan vanaf 11 mei buiten sporten want dan mag het. Ook de mma boksschool hier in de buurt gaat buiten training geven. Misschien als je als sportschool een grote parkeerplaats hebt dat je nog iets creatiefs kunt verzinnen ?
Allemaal aan de crossfit?

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven