ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Kinderopvang gedeeltelijk weer open @Steks goed nieuws dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ook naar de h**ren is dus hetzelfde als gymmen lol. Dit slaat echt allesper 1 juli worden groepen van 100 man weer toegestaan maar geen sportscholen jongens!
Straks worden de 10 man binnen besmet:O
1 op 1 contact is veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym. Ik vind het ook niet leuk, maar het is Wel logisch.Nee.. Dan kan je idd beter 90% van NL onbeschermd naar de kapper sturen. Hoeveel g heb jij gehad?
Bron?@Guido32 sportscholen gaan in Duitsland op 9mei alweer open
veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym.
1 september dus op zijn vroegst al gaan ze met de branche nog kijken wat nodig isMaar een gym is toch geen contactsport en geen sportclub als in voetbalclub. Er wordt in de algemene zin niks over sportschool of gym gezegd. Afwachten wat er vanavond aangegeven wordt...
Wie heeft het over 200.gymprotocol zag beter uit dan knipprotocol. Mrja.. Als je haar maar goed zit.1 op 1 contact is veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym. Ik vind het ook niet leuk, maar het is Wel logisch.
Denk dat het wel wat eerder zal worden als er geen tweede golf komt.
Ja dus precies andersom: op zijn laatst 1 september en mogelijk eerder, in overleg en op advies van de brancheorganisaties1 september dus op zijn vroegst al gaan ze met de branche nog kijken wat nodig is

Ik heb een vitale baan dus ik kon ze toch wel brengen.Kinderopvang gedeeltelijk weer open @Steks goed nieuws dus
Nee hoor, als de cijfers weer slechter worden gaan er weer beperkingen gelden. Ga er dan maar van uit dat sportscholen die duidelijk onderaan staan op de prio lijst het slachtoffer worden.Ja dus precies andersom: op zijn laatst 1 september en mogelijk eerder, in overleg en op advies van de brancheorganisaties![]()
Tja... als je negatief denkt zal je ook altijd negatief blijvenNee hoor, als de cijfers weer slechter worden gaan er weer beperkingen gelden. Ga er dan maar van uit dat sportscholen die duidelijk onderaan staan op de prio lijst het slachtoffer worden.

Clubs in het zuiden van Nederland gaan sowieso als laatste open lijkt mij. Hier in het noorden zijn de gevallen een stuk minder dus minder risico.Nee hoor, als de cijfers weer slechter worden gaan er weer beperkingen gelden. Ga er dan maar van uit dat sportscholen die duidelijk onderaan staan op de prio lijst het slachtoffer worden.
In dit opzicht moet je realistisch kijken. Ik zou niks liever doen nu dan in een gym met mijn maten lekker trainen en auwehoeren. Maar cafés,etc. gaan open, dus het virus gaat zich waarschijnlijk meer verspreiden. Blijkbaar staan sportscholen op de laagste prioriteit plek dus als er straks weer een volle IC is en er strengere regels worden opgelegd dan weet ik wel wie later of niet open mag...Tja... als je negatief denkt zal je ook altijd negatief blijven![]()