MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Kinderopvang gedeeltelijk weer open @Steks goed nieuws dus

:roflol: per 1 juli worden groepen van 100 man weer toegestaan maar geen sportscholen jongens!
Straks worden de 10 man binnen besmet:O

Rutte:

''Voor de sportscholen geldt dat we met de branche gaan kijken of het eerder openen mogelijk is''

Met andere woorden, 1 september is geen harde datum.

Geljk afspraak bij kapper maandag huehuhehe

Ik ben hier niet goed van. Extra pakket voor sectoren die geraakt worden. Ik ga contributie opzeggen.

Nee.. Dan kan je idd beter 90% van NL onbeschermd naar de kapper sturen. Hoeveel g heb jij gehad?
1 op 1 contact is veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym. Ik vind het ook niet leuk, maar het is Wel logisch.

Denk dat het wel wat eerder zal worden als er geen tweede golf komt.

@Guido32 sportscholen gaan in Duitsland op 9mei alweer open

veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym.

Want hier kunnen geen regels voor worden gemaakt?...
Beejte zwart wit.. er ligt al weken een volledig uitgewerkt plan vanuit de fitnessbranche om alle maatregelen te handhaven binnen clubs zodat juist dat niet gebeurd.

Maar een gym is toch geen contactsport en geen sportclub als in voetbalclub. Er wordt in de algemene zin niks over sportschool of gym gezegd. Afwachten wat er vanavond aangegeven wordt...
1 september dus op zijn vroegst al gaan ze met de branche nog kijken wat nodig is

1 op 1 contact is veel minder risicovol dan tweehonderd apen in een gym. Ik vind het ook niet leuk, maar het is Wel logisch.

Denk dat het wel wat eerder zal worden als er geen tweede golf komt.
Wie heeft het over 200.gymprotocol zag beter uit dan knipprotocol. Mrja.. Als je haar maar goed zit.

Ja dus precies andersom: op zijn laatst 1 september en mogelijk eerder, in overleg en op advies van de brancheorganisaties ;)
Nee hoor, als de cijfers weer slechter worden gaan er weer beperkingen gelden. Ga er dan maar van uit dat sportscholen die duidelijk onderaan staan op de prio lijst het slachtoffer worden.

Nee hoor, als de cijfers weer slechter worden gaan er weer beperkingen gelden. Ga er dan maar van uit dat sportscholen die duidelijk onderaan staan op de prio lijst het slachtoffer worden.
Tja... als je negatief denkt zal je ook altijd negatief blijven ;)
Edit: tijdens de vragen na de conferentie werd zojuist besproken dat de prognose is dat de trend dit jaar niet om hoog zal gaan, als dit al het geval is dan zal februari de slechte maand zijn vwb gezondheidsklachten

mij maakt het niet zoveel uit. wel heel jammer voor alle kleine sportscholen die nu met moeite het hoofd boven water houden

Clubs in het zuiden van Nederland gaan sowieso als laatste open lijkt mij. Hier in het noorden zijn de gevallen een stuk minder dus minder risico.
Tenminste dat lijkt mij wel het meest logische. En als er in Brabant terrasjes gepakt kunnen worden dan kunnen wij hier ook wel sporten.

Tja... als je negatief denkt zal je ook altijd negatief blijven ;)
In dit opzicht moet je realistisch kijken. Ik zou niks liever doen nu dan in een gym met mijn maten lekker trainen en auwehoeren. Maar cafés,etc. gaan open, dus het virus gaat zich waarschijnlijk meer verspreiden. Blijkbaar staan sportscholen op de laagste prioriteit plek dus als er straks weer een volle IC is en er strengere regels worden opgelegd dan weet ik wel wie later of niet open mag...

Ik hoop echt dat ik compleet ongelijk krijg maar mijn verwachting is dat de sportschool dit jaar niet meer open gaat tenzij er een vaccine komt of een behandelmethode.

Terug
Naar boven