- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
@ProudPizza let's gooo!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ProudPizza let's gooo!!!!
https://www.nlactief.nl/kennisbank/...-om-fitnesscentra-tot-1-september-te-sluiten/Is wel in het nieuws tv dat de fitnessbranche het er niet mee eens is. :/ is een begin
Had gister pleister geapp. Die deed niet moeilijk. Wordt bevroren.gaat wel wat eerder open dan 1 september ,is gewoon een kwestie van even afwachten hoe het virus zich
manifesteert na deze nieuwe versoepeling,
p.s is mijn beleving mag een sportschool geen incasso's meer verrichten wegens niet geleverde diensten,
gewoon storneren en bezwaar aantekenen
Had gister pleister geapp. Die deed niet moeilijk. Wordt bevroren.
Geen idee. Dat bevriezen bleek toch geen optie te zijn. Kan storneren maar dan zou het lastig worden als iedereen dat deed. Dus laat het nog lopen. Heb wel gevraagd om een stang met wat gewichten te kopen-lenen. Hopelijk is wat mogelijk.Hij kan toch ook steun van de staat aanvragen,basic shit krijgt dit ook
In Duitsland wel..Nieuwe topic titel en poll maar weer dan??
''Gaan de sportscholen eerder dan 1 september open?''
Het was een voorstel voor een nieuwe topic titel, geen concrete vraag. Maar bedankt voor je inbreng.
Aangepast!Het was een voorstel voor een nieuwe topic titel, geen concrete vraag. Maar bedankt voor je inbreng.![]()
Virus wordt niet verspreid door zweet.![]()
Lees terug | ‘Virus ook gevonden in sperma van coronapatiënten’, techbedrijven laten personeel hele jaar thuiswerken
Grote techbedrijven, als Google, Facebook en Amazon, willen hun kantoren weer openen maar laten de keuze om te komen aan hun personeel. Wie niet wil én thuis kan werken, hoeft dit jaar niet meer te komen. Zeker 22 bewoners van het asielzoekerscentrum in Sneek zijn positief getest op het...www.ad.nl
Partijen willen opening sportscholen opnieuw bekijken, Kabinet erkent fout plan delen telecomdata
Het kabinet moet het besluit om sportscholen pas in september weer open te laten gaan, nog eens nader bekijken, vindt een aantal partijen. Het is voor coalitiepartijen VVD, D66 en CDA belangrijk om ook naar de verschillen tussen bijvoorbeeld grote en kleine sportscholen te kijken.
,,De ene sportschool is de andere niet", vindt D66-voorman Rob Jetten. Hij vraagt het kabinet om maatwerk. Ook VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff wil actie. ,,Ik snap wel dat als je veel zweet en beweegt en de airco alles rondblaast, dat die anderhalve meter niet genoeg is, maar ik vraag het kabinet wel te kijken naar specifieke oplossingen", zegt hij. ,,Het gaat me dan niet alleen om het plezier van de sport maar ook de gezondheidseffecten", legt Dijkhoff uit. Omdat mensen veel meer thuis blijven, bewegen ze minder. Grappend laat de liberaal doorschemeren dat hij zelf ook wel zou willen sporten om de 'coronakilo's' kwijt te raken.
Ik gok 1 januari en dan echt open in maart mits er een vaccine is.6 april -> 26 april -> 20 mei -> 1 september.
What's next?
godver. ik wil het er niet eens meer over hebben. zo kloten dat het is.Ik gok 1 januari en dan echt open in maart mits er een vaccine is.
Volgende maand gaan de eerste open.Ik gok 1 januari en dan echt open in maart mits er een vaccine is.