- Waardering
- 21.437
Is die geband?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die geband?
Nee, hij had zichzelf niet onder controle.
Net ff terug gekeken. Sterk betoog van Boomsma. Dat vrouwtje wat erbij zat gooit haar gym per 1 juni gewoon open. Volgens haar gaan meer gyms per 1 juni open. Denk dat beetje dreigen ook helpt. Kijk maar naar horeca.
Inderdaad sterke argumenten. Dit soort verhalen hebben we nodig. Hoe meer aandacht hoe beter.Net ff terug gekeken. Sterk betoog van Boomsma. Dat vrouwtje wat erbij zat gooit haar gym per 1 juni gewoon open. Volgens haar gaan meer gyms per 1 juni open. Denk dat beetje dreigen ook helpt. Kijk maar naar horeca.

Net ook ff Op1 teruggekeken.

In sportruimten ga je bij flinke inspanningen ook het virus verder verspreiden. Het argument 1,5m voor een gym past hier niet. Mensen die dat niet inzien zijn vermoed ik verblind door het eigen belang wat ik dan ook weer kan begrijpen.

Net ook ff Op1 teruggekeken.
Agreed! Prima fitness-ambassadeur. Boomsma voor president!![]()

)Eens, maar daartegenover staat dat er nagenoeg niemand uit een risicogroep in een sportschool komt. In tegenstelling tot supermarkten, sauna's, terassen, kroegen, musea..In sportruimten ga je bij flinke inspanningen ook het virus verder verspreiden. Het argument 1,5m voor een gym past hier niet. Mensen die dat niet inzien zijn vermoed ik verblind door het eigen belang wat ik dan ook weer kan begrijpen.
Gezondheidsargument is goed. En als je de gym te gevaarlijk vindt ga je toch niet. Kan wel gewoon met je permanentje op terras zitten.Beste zou zijn als het per gym beoordeeld gaat worden. Maar dit moet dan bij de gemeentes liggen, en zal een flinke operatie zijn. Er zijn enorme schone, goed geventileerde ruimtes waarin crossfit, pt, (functional) fitness of whatever gegeven wordt, waar mensen ook de hoofdprijs betalen, die zeker in staat zijn om aan alle mogelijke voorwaarden te voldoen wat betreft afstand, schoonmaak, ventilatie, et cetera. Vaak gebeurt het sporten daar op basis van inschrijving, en kunnen gyms dus precies in de gaten houden wie er hoe lang binnen is. Sporters kunnen een uurtje onder gecontroleerde omstandigheden gescheiden van elkaar sporten, daarna een half uur schoonmaken en dan komt de volgende groep. Dit soort gyms hebben over het algemeen nu al alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen, en die zijn dus (terecht) verontwaardigd over dit bericht.
Er zijn echter ook heel veel gyms waar het echt absoluut niet mogelijk is. De ruimte is te klein, geen ventilatie, iedereen zit op hetzelfde apparaat, vrije inloop, et cetera.
Zo'n Vondelgym van Boomsma is echt totaal niet te vergelijken met de basic fit of met de hardcore sportschool van je buurman of whatever. Ze vallen allemaal in de sportschoolbranche maar zijn compleet verschillend van elkaar en zouden ook anders beoordeeld moeten worden.
Het gezondheidsargument is trouwens leuk geprobeerd maar echt bullcrap. Als je gezond bezig wil zijn nu kun je het beste buiten gaan lopen of sporten en niet in een bedompte, bezwete ruimte.
Gezondheidsargument is goed. En als je de gym te gevaarlijk vindt ga je toch niet. Kan wel gewoon met je permanentje op terras zitten.
Dat is juist wat stoort aan het hele verhaal. Sportscholen hadden als eerste een goed protocol. We moeten het met zijn allen doen. Die een beetje meer als andere en sommige kunnen naar de klote lopen. En er lopen idd wat prutsers rond op een gym maar ik kan niet op niveau trainen thuis.Dat is ook de crux. Valt erg moeilijk uit te leggen dat horeca, zwembaden, kapperszaken en dergelijke wel open mogen maar gyms die met alle mogelijke omstandigheden rekening houden en er al op ingericht zijn niet.
Ik heb nu begrepen dat bvb een gezin dat op het terras gaat zitten ook op anderhalve meter van elkaar moet gaan zitten. Dat is toch geen doen dan. Misschien leuk als je forever alone bent en in je eentje een biertje wil drinken of een hapje wil eten. Maar verder kun je dan beter thuis in de tuin gaan zitten denk ik.
Het overgrote deel van de sportschoolgangers loopt maar een beetje aan te kloten. Die kunnen net zo goed een beetje gaan fietsen, hardlopen, wandelen whatever en dan zijn ze waarschijnlijk net zo actief. Dat is wel degelijk een stuk 'veiliger' dan binnen in een bezwete ruimte sporten.
Nogmaals, er zou maatwerk geleverd moeten worden. En dat geldt net zo goed voor de horeca en andere bedrijfstakken.
Sowieso met die boevenprijzen. Ik durf te wedden dat die alleen maar omhoog gaan.Überhaupt dat hele horeca open is een wassen neus. Met 30 man op een terras allemaal 1,5 meter bij elkaar vandaan en naar het toilet met een plasketting of een toiletrol onder je arm. Je gaat toch uit voor de gezelligheid, zo kan je net zo goed in de zon in je eigen tuin gaan zitten inderdaad.
Na weken lockdown van de horeca werkt dat wellicht zo bij sommige mensen.Überhaupt dat hele horeca open is een wassen neus. Met 30 man op een terras allemaal 1,5 meter bij elkaar vandaan en naar het toilet met een plasketting of een toiletrol onder je arm. Je gaat toch uit voor de gezelligheid, zo kan je net zo goed in de zon in je eigen tuin gaan zitten inderdaad.
Basic fit pauperHi Vieze Jij,
Het bericht van de overheid dat sportscholen pas open mogen vanaf 1 september sloeg bij ons, maar ook bij alle andere sportscholen in Nederland, in als een bom. We hebben de afgelopen tijd ontzettend veel werk verricht ter voorbereiding van heropening en zijn er meer dan klaar voor om op een veilige manier weer open te gaan.
Gelukkig gaf onze Minister President ook duidelijk aan dat er nog ruimte is om met de branche te kijken of het eerder kan. We kunnen jullie ervan verzekeren dat wij er alles aan zullen doen om eerder open te gaan voor onze leden en onze medewerkers, maar ook voor de hele sector want sporten en bewegen is essentieel in het krijgen en behouden van een goede gezondheid en het versterken van de immuniteit.
Zo lang de clubs niet open gaan, blijven alle lidmaatschappen natuurlijk bevroren. We gaan in deze periode geen incasso’s uitvoeren.