Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
wel netjes dat ze geen incasso's meer doen ,is niet overal hetzelfde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ze bevriezen wel de incasso! Veel andere sportscholen hebben die luxe niet. Of willen het niet.
In Helmond e.o. is basic fit elite.
Love Helmond komt ons pap en mam ook weg

Ouders waren er gister. Hadden het naar de zin.
Denk je dat, of weet je dat zeker? Er is niet voor niets door de experts een onderscheid gemaakt tussen binnen en buiten sporten.Denk dat een luchtstroom buiten nadeliger kan zijn(als ie richting een andere persoon gaat) dan wanneer binnen waar geen luchtstroom is.
Stel je rent 3-4meter acher mij buiten. Is het dan niet waarschijnlijker dat je mijn aerosolen inademt dan wanneer ik binnen bench en je staat 2 meter verderop?Denk je dat, of weet je dat zeker? Er is niet voor niets door de experts een onderscheid gemaakt tussen binnen en buiten sporten.
Geen idee. Ik ben geen expert. Mijn gevoel zegt dat buiten sporten, waar de lucht die je uitademt lekker kan verwaaien, in het algemeen minder risicovol is dan sporten in een afgesloten ruimte.Stel je rent 3-4meter acher mij buiten. Is het dan niet waarschijnlijker dat je mijn aerosolen inademt dan wanneer ik binnen bench en je staat 2 meter verderop?
Stel je rent 3-4meter acher mij buiten. Is het dan niet waarschijnlijker dat je mijn aerosolen inademt dan wanneer ik binnen bench en je staat 2 meter verderop?
Lekker kan verwaaien. Dat zeg je goed. Hopelijk de goede kant op. Binnen komt je adem niet ver en als dat het probleem zou zijn zet je hier en daar wat ventilators. Heb hier een air-vent. voor papegaai. Kan je ook inzetten.Geen idee. Ik ben geen expert. Mijn gevoel zegt dat buiten sporten, waar de lucht die je uitademt lekker kan verwaaien, in het algemeen minder risicovol is dan sporten in een afgesloten ruimte.
Ja presies. Ik vind het spannender als ik smorges voorbij gefietst word dan wanneer iemand binnen naast mij zou liften.Voor fietsers geldt zelfs 10 meter geloof ik, kwam een tijdje geleden bij het RIVM weg toch?
Zal eens kijken.
www.rtlnieuws.nl
Presies. Binnen liften kan geen kwaad zolang niemand op je schoot zit.Als dat niet gaat, dan hebben de onderzoekers nog een ander advies. Op basis van de voorlopige resultaten adviseren de wetenschappers dat de afstand van mensen die in dezelfde richting sporten in dezelfde lijn minstens 4 tot 5 meter moet zijn, voor hardlopen en langzaam fietsen moet dit 10 meter zijn en voor wielrennen minstens 20 meter.
![]()
Onderzoek TU Eindhoven: '1,5 meter afstand lang niet genoeg bij sporters'
Anderhalve meter afstand bewaren tijdens het wandelen, hardlopen of fietsen is vanwege het coronavirus lang niet genoeg. Dat blijkt uit voorlopig onderzoek van de universiteiten van Eindhoven en Leuven. De onderzoekers vermoeden dat het zelfs verstandig is om tijdens het hardlopen tien meter...www.rtlnieuws.nl
Sweet man..
Mjah blijft beetje vaag want wat ik zie zijn grasvelden en ik ben bang dat de apparaten etc gewoon binnen blijven. Dus tja heeft het niet veel nut. Maar eerst even informeren
Stel je rent 3-4meter acher mij buiten. Is het dan niet waarschijnlijker dat je mijn aerosolen inademt dan wanneer ik binnen bench en je staat 2 meter verderop?