XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik vind heel dat reserveren met max 8 personen en max 45 minuten dat mijn club hanteert best top, hoop dat het zo blijft.
Geen wijven die eindeloos liggen te lullen op hun toestel en in de weg staan/toestel bezet houden, in de weightroom ben ik het met max 2 andere voor het moment, 75% van de tijd ben ik alleen.
45 min per training?

Yep. Je heb een uur als tijdslot, en moet 10 minuten voor het uur buitenzijn ivm dat zij nog heel de boel kunnen ontsmetten.
Komt neer op 45 min trainen gezien je nog binnen moet komen, handen moet ontsmetten, materiaal waar je mee traint pre-ontsmetten, erachter alles ontsmetten...

Ze nemen het wel serieus daar

Ze nemen het wel serieus daar

Ze hebben controle gehad en boete omdat mensen hun rugzakken in de zaal meenamen(deed ik ook). Dus nu is hen alles uitgelegd hoe en wat ze het moeten doen, wat ze ook doen. En terecht.

We zitten bij de 10 slechtste gemeentes in Vlaanderen qua besmettingsgraad, dus best nodig.

Laatst bewerkt:
.
Dat ik blijkbaar niet hoef te reserveren terwijl dat overal verplicht was dacht ik. Vorige week kreeg ik nog een link met reserveren waar ik drie trainingen heb gepland.
Reserveren is ook niet verplicht. Dit staat er op de site van nlactief:

Moet er verplicht gereserveerd worden? Of mag het ook op een andere manier dan in protocol staat?

Reserveren is niet verplicht maar je moet weten wie er in je centrum is en de gegevens ca 4 weken bewaren. Registreren is daarom wel verplicht, reserveren is een laagdrempelige manier om de ledenstroom in je club en buiten je club goed te managen.

Toiletten
- Toiletten zijn open (verplicht zelf schoonmaken na gebruik)

:toilet:

Kan je moeilijk verplichten. Volgens mij wast toch niemand zn handen na t plassen?
Goede reden om de dumbbells te ontsmetten voor gebruik vanaf 1 juli. Alleen al de gedachte dat er daar jongens als Simsalabim rondlopen die eerst op de wc aan hun p**mel zitten zonder daarna de handen te wassen en direct daarna dumbbell presses doen.

Goede reden om de dumbbells te ontsmetten voor gebruik vanaf 1 juli. Alleen al de gedachte dat er daar jongens als simsalabim rondlopen die eerst op de wc aan hun p**mel zitten zonder daarna de handen te wassen en direct daarna dumbbell presses doen.
Mijn penis is schoon dus no problemo, ik ken echt niemand die zn handen na het plassen wast. Vandaar dat niemand ooit ziek is die in onze gym sport lange tijd, je immuunsysteem wordt hard getraind ook

Ben erg benieuwd hoeveel mensen terug komen

Terug
Naar boven