Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Erg voor mensen die geld aan het verliezen zijn,hun job e.d zeker.

Maar voor al de anderen,als dit het ergste is wat we in ons leven gaan meemaken.

Zou natuurlijk ook liever terug gewoon mensen kunnen ontvangen in mn kelder e.d.
Zijn zeker ergere dingen. Ben ook blij dat iedereen hier gezond is. Maar ik train ook heel graag en misschien kunnen andere dat beter een plekje geven. Ik ben er gewoon lastig van.

Als ze de regels versoepelen dan gaat dat als eerste in het noorden zijn aangezien hier de corona gevallen wel meevallen.

Verloren na strafschoppen.

Sterkte mannen 👊🏻

Ik vind het wel afzien. Ik mis de barbells.

Ben nu wel met andere sport enorme progressie aan het maken. Hardlopen, fietsen, conditie is echt retegoed aan het worden.

Maar kan niet wachten weer eens lekker te squatten en de lome vermoeidheid te voelen die ik alleen krijg van een goede intense training met gewichten.

maar @johnyjordaan heeft helemaal gelijk. Ik heb voorlopig nog werk, ben gezond, familie ook. Als dit het is, heb ik niks te klagen

Tijd om de poll op te frissen @HertogSandBox ! Zelfde vraagstelling en antwoorden maar dan voor 20 mei?

• Topic Starter Topic Starter
Uitslag:
Screenshot_20200422-085442_Samsung Internet.jpg

Wou de poll aanpassen voor na 20 mei zoals @Shadow Project al aangaf. Helaas lukt het niet helemaal zoals jullie zien.

Mods help!?! :D

Ik vind het wel afzien. Ik mis de barbells.

Ben nu wel met andere sport enorme progressie aan het maken. Hardlopen, fietsen, conditie is echt retegoed aan het worden.

Maar kan niet wachten weer eens lekker te squatten en de lome vermoeidheid te voelen die ik alleen krijg van een goede intense training met gewichten.

maar @johnyjordaan heeft helemaal gelijk. Ik heb voorlopig nog werk, ben gezond, familie ook. Als dit het is, heb ik niks te klagen
Ik moet ook maar eens elke dag de racefiets gaan pakken; ik ben fucking vet aan het worden :(

Terug
Naar boven