AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Kreeg vanochtend dit toegestuurd. Het is natuurlijk allemaal giswerk tot nu toe en de tijd zal het zeggen maar misschien is het leuk om te lezen.
lijkt er steeds meer op te lijken dat dit de realiteit zal worden. beter dan niet sporten natuurlijk!

Inderdaad, dit gaat realiteit worden. De vraag is alleen wanneer. Ik vrees nog niet vanaf 29 april, maar wellicht gelijk met het openen van de scholen na de mei vakantie? Misschien is dat al vrij optimistisch. :)

Inderdaad, dit gaat realiteit worden. De vraag is alleen wanneer. Ik vrees nog niet vanaf 29 april, maar wellicht gelijk met het openen van de scholen na de mei vakantie? Misschien is dat al vrij optimistisch. :)
ik vraag mij weer af, waarom het allemaal niet zou kunnen. maar gaan het morgen meemaken.

ik vraag mij weer af, waarom het allemaal niet zou kunnen. maar gaan het morgen meemaken.
Het kan zeker! Maar wij zijn hierin wel afhankelijk van een politiek die meerdere belangen heeft bij het nemen van beslissingen in deze situatie..
Vanuit praktisch oogpunt kunnen we vandaag (onder de voorgelegde voorwaarden) alweer naar de gym..

Lol, wees eens realistisch.

Sportscholen zouden een broeikas voor verspreiding van virussen zijn. Dat hele gedoe van 'goed voor je gezondheid' blabla... De horeca staat veel meer onder druk momenteel, sportschoolabonnementen lopen veelal gewoon door. Daarnaast zou het in restaurants bijvoorbeeld veel makkelijker zijn om afstand te houden in tegenstelling tot sportscholen en andere sportactiviteiten (zoals voetbal, rugby, zwemmen, etc.). Voordat dit soort gelegenheden opengaan kiest de overheid logischerwijs toch eerst voor alle onderwijsinstellingen.

Lol, wees eens realistisch.

Sportscholen zouden een broeikas voor verspreiding van virussen zijn. Dat hele gedoe van 'goed voor je gezondheid' blabla... De horeca staat veel meer onder druk momenteel, sportschoolabonnementen lopen veelal gewoon door. Daarnaast zou het in restaurants bijvoorbeeld veel makkelijker zijn om afstand te houden in tegenstelling tot sportscholen en andere sportactiviteiten (zoals voetbal, rugby, zwemmen, etc.). Voordat dit soort gelegenheden opengaan kiest de overheid logischerwijs toch eerst voor alle onderwijsinstellingen.
Realistisch als Ajaks in de halve finale cl staat. Je weet dat ze het niet halen, maar ach.. Het blijft voetbal.

Nja afgelopen 2 jaar ging het toch best guuud guido
Ja. Wil een beetje omschrijven hoe ik mij voel. Alsof je naar een spannende wedstrijd gaat kijken waarvan je weet.. Wordt lastig. Hebben het ook in dat stuk over draagvlak..Begint nou al beetje te piepen, laat staan 4 weken verder zonder versoepelingen...of 8 weken. Aaaahh

Ja. Wil een beetje omschrijven hoe ik mij voel. Alsof je naar een spannende wedstrijd gaat kijken waarvan je weet.. Wordt lastig. Hebben het ook in dat stuk over draagvlak..Begint nou al beetje te piepen, laat staan 4 weken verder zonder versoepelingen...of 8 weken. Aaaahh

Ik wil ook niks liever dan weer terug maar denk niet dat het erin zit op korte termijn

Erg voor mensen die geld aan het verliezen zijn,hun job e.d zeker.

Maar voor al de anderen,als dit het ergste is wat we in ons leven gaan meemaken.

Zou natuurlijk ook liever terug gewoon mensen kunnen ontvangen in mn kelder e.d.

Terug
Naar boven