Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Tja, dat RED-team...

Onderzoek: Sportscholen geen brandhaard voor verspreiding coronavirus.
RED-team: Sluit de sportscholen!
Regering: Scholen moeten hoe dan ook open blijven.
RED-team: Sluit de scholen!
Dat team is in het leven geroepen zodat de burgers de adviezen van het OMT dan wel oké vinden.

DBB-team moet nog even in beraad omdat de ene helft denkt dat we morgen dood gaan en de andere helft denkt dat het een hoax is.

Er is ook nog een (grote, hoop ik dan) groep die de bedreiging gewoon wel serieus neemt. Zelf ben ik vanaf het eerste moment bezorgd geweest voor de economische consequenties van de maatregelen - en dat we op deze manier ook heel snel de middelen niet meer zullen hebben om kwetsbare mensen te redden die we met de maatregelen probeerden te beschermen. Maar ook dat de pandemie zelf (echte) grote gevolgen zou kunnen hebben.

https://www.mantel.com/tacx-flow-t2240-fietstrainer ik kwam deze tegen als goedkoopste en daar zou het ook mee kunnen, maar vind ik eigenlijk alsnog te duur voor een hobby ernaast. bijna even duur als mijn fiets zelf
Rule #5. 😇

Maar even serieus. Fietsen is een dure hobby. Eigenlijk voor een student niet te doen. Ga vooral lekker buiten fietsen, dat is goedkoper. Maar voor je het weet moet je een Carbon fiets, schoentjes van 200€, een paar broeken van 200€. Het is duidelijk dat wielrennen een sport is voor mannen van middelbare leeftijd met genoeg geld.

Die spullen zijn trouwens ook we fantastisch van kwaliteit. Zowel voor hardlopen als bergbeklimmen en zelf duiken heb ik nooit zulke goede spullen gehad of überhaupt gevonden.

Rule #5. 😇

Maar even serieus. Fietsen is een dure hobby. Eigenlijk voor een student niet te doen. Ga vooral lekker buiten fietsen, dat is goedkoper. Maar voor je het weet moet je een Carbon fiets, schoentjes van 200€, een paar broeken van 200€. Het is duidelijk dat wielrennen een sport is voor mannen van middelbare leeftijd met genoeg geld.

Die spullen zijn trouwens ook we fantastisch van kwaliteit. Zowel voor hardlopen als bergbeklimmen en zelf duiken heb ik nooit zulke goede spullen gehad of überhaupt gevonden.
Of voor jonge gasten die wedstrijden rijden en regelmatig wat prijzengeld pakken.
Maar een serieus goede fiets van Carbon met Ultegra DI2 en Carbon velgen kost serieus geld.
Dan kleding via de club maar schoenen kosten ook zeker 200,-.
Goede helm etc.

Of voor jonge gasten die wedstrijden rijden en regelmatig wat prijzengeld pakken.
Maar een serieus goede fiets van Carbon met Ultegra DI2 en Carbon velgen kost serieus geld.
Dan kleding via de club maar schoenen kosten ook zeker 200,-.
Goede helm etc.
Nou is di2 echt niet nodig. Maar je kunt je inderdaad helemaal gek kopen. Powermeters, Carbon stuurtjes, zadels, zadelpennen, wielen. Keramische aandrijflijnen, je kunt het aardig gek maken.

Heb zelf een Carbon fiets met Carbon wielen, maar gewoon ultegra en geen powermeters en andere dure onderdelen.

Kleding kn ook idioot duur zijn. Heb een prachtig jasje/shirt van Castelli, maar daar betaal je zo 250€ voor (tenzij je het in de uitverkoop haalt, einde seizoen kun je veel koopjes scoren).

Clubs doe ik niet aan. Wielrennen in groepen is echt iets wat te veel gelazer veroorzaakt. Doe ik niet aan mee.

Nou is di2 echt niet nodig. Maar je kunt je inderdaad helemaal gek kopen. Powermeters, Carbon stuurtjes, zadels, zadelpennen, wielen. Keramische aandrijflijnen, je kunt het aardig gek maken.

Heb zelf een Carbon fiets met Carbon wielen, maar gewoon ultegra en geen powermeters en andere dure onderdelen.

Kleding kn ook idioot duur zijn. Heb een prachtig jasje/shirt van Castelli, maar daar betaal je zo 250€ voor (tenzij je het in de uitverkoop haalt, einde seizoen kun je veel koopjes scoren).

Clubs doe ik niet aan. Wielrennen in groepen is echt iets wat te veel gelazer veroorzaakt. Doe ik niet aan mee.
Club is omdat je anders geen wedstrijdlicentie krijgt

Zit zelf weer bijna elke dag op de racefiets (of mountainbike) en heb onlangs de beste investering gedaan sinds eeuwen: 28mm banden. Zelfs met mijn gewicht ('afgeslankt' naar ongeveer 100kg) kan je dan met 4 bar rijden. Ik heb zelfs al een ritje met 2,5 bar gemaakt zonder stootlek. Daarvoor heel wat afgestuiterd op mijn keiharde Bianchi met 23mm bandjes op 6-8 bar. Zag net dat 30mm ook al bestaat!

Laatst bewerkt:
Ook B.G. gaat nu met een reserveringssysteem via een app werken.
Handig als je geen smartphone of tablet hebt... :(

• Sad
Waarderingen: Onit
Zit zelf weer bijna elke dag op de racefiets (of mountainbike) en heb onlangs de beste investering gedaan sinds eeuwen: 28mm banden. Zelfs met mijn gewicht ('afgeslankt' naar ongeveer 100kg) kan je dan met 4 bar rijden. Ik heb zelfs al een ritje met 2,5 bar gemaakt zonder stootlek. Daarvoor heel wat afgestuiterd op mijn keiharde Bianchi met 23mm bandjes op 6-8 bar. Zag net dat 30mm ook al bestaat!
Ik heb ook 28mm. Rijdt prima. Zit ook rond de 100.

Ik heb ook 28mm. Rijdt prima. Zit ook rond de 100.

Ik ben nu aan het revalideren na een infarct, maar toen ik criteria reed en ook mountainbike marathons, was ik altijd een kilo of 95. In het middelgebergte had ik veel last van die extra 25-30kg, in Nederland was het eerder een voordeel.

Terug
Naar boven