- Waardering
- 51
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht in heel Nederland over een week of zo weer een lockdown zoals in het voorjaar, met alle sportscholen gesloten...In Brussel gaan alle sportclubs terug toe voor enkele weken![]()
Gaan we weer cutten?Ik verwacht in heel Nederland over een week of zo weer een lockdown zoals in het voorjaar, met alle sportscholen gesloten...
Niet weer heh 😭
Nee, lijkt me niet verstandig met de winter op komst.

Nee, lijkt me niet verstandig met de winter op komst.![]()
Hoezo
Lock down als de cijfers aankomende week niet af nemen.

Met achterlopende rapportages is 2 weken tekort. Dat heeft het OMT ook aangegeven.Ik denk dat het te vroeg is om resultaat te zien van de laatst genomen maatrelen. Ik denk dat vooral komende twee weken bepalend gaan zijn. Want het gedrag van de mensen van afgelopen twee weken zie je pas over twee weken terug in de ziekenhuisopnames (2 weken incubatietijd plus 2 weken die het vaak duurt voordat mensen in het ziekenhuis worden opgenomen).
Dus ipv laatste week trainen denk ik één na laatste week trainen.![]()
Precies. Tegen de tijd dat er echt harde conclusies getrokken kunnen worden op basis van de cijfers zien we wellicht een daling. Dan ontspringen de sportscholen misschien de dans.Met achterlopende rapportages is 2 weken tekort. Dat heeft het OMT ook aangegeven.
Ergens denk ik ook wel wat de sportscholen niet zomaar gaan sluiten hoor. Maar Ik ben sinds het begin van de coronacrisis vaker té optimistisch geweest.

Zoals het er nu aan toe gaat bij mijn sportschool (BigGym) is het prima te doen met afstand houden. Het slaat nergens op als ze vervolgens de sportscholen sluiten. Lekker reserveren en de afstand bewaren.Ergens denk ik ook wel wat de sportscholen niet zomaar gaan sluiten hoor. Maar Ik ben sinds het begin van de coronacrisis vaker té optimistisch geweest.![]()
Ook daar blokken van een uur met max 30 personen?Zoals het er nu aan toe gaat bij mijn sportschool (BigGym) is het prima te doen met afstand houden.