XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Precies. Tegen de tijd dat er echt harde conclusies getrokken kunnen worden op basis van de cijfers zien we wellicht een daling. Dan ontspringen de sportscholen misschien de dans.
Ik denk niet zozeer dat er sprake is van de dans ontspringen. Er is nu immers een routekaart opgesteld, dus je kunt zo zien bij welk niveau/level de sportscholen dicht gaan. Uit mij hoofd het hoogste niveau (lock down) pas en dat zie ik niet gebeuren.

Pff dat Italië houd geen economie meer over, ging al slecht voor corona.

Gelukkig train ik in een gym waar nooit meer dan 20 man tegelijkertijd zijn, dus reserveren en een tijdslimiet zijn niet nodig.

Geldpers wat harder laten draaien (gebeurt in VK al) en staatsschuld wat hoger laten oplopen. Met deze absurd lage rentestanden kan er eenvoudig geleend worden bij de ECB.
Betekend lage rente niet gewoon dat de inflatie van zulk handelen elders betaald wordt (consument)

Pff dat Italië houd geen economie meer over, ging al slecht voor corona.
Ja en nee, Italië lijdt vooral onder gebrek aan economische groei en oude rentelasten, zonder rentelasten beter dan NL.
Betekend lage rente niet gewoon dat de inflatie van zulk handelen elders betaald wordt (consument)
Ja, zie ook tweet van Jan Latten, zonder ECB manipulatie 1,5% meer rente, dat is beter voor je spaargeld en pensioen.

• Like
Waarderingen: BB_
Kunnen andere wel 2 tijdsblokken achter elkaar reserveren bij BigGym?

@imnewhere

Kunnen andere wel 2 tijdsblokken achter elkaar reserveren bij BigGym?

@imnewhere
Ik weet niet of het beleid op alle vestigingen van Big Gym hetzelfde is, maar hier (Groningen) wordt iedereen om vijf voor vriendelijk verzocht om de zaal te verlaten, om het volgende blok binnen te kunnen laten. Twee blokken achter elkaar claimen is ook niet reëel als je je bedenkt hoeveel leden ze hebben er max 30 personen per uur kunnen trainen.

• Like
Waarderingen: Onit
Lololol, @imnewhere kan niet reserveren want geen smartphone ;)
Ik kan thuis inmiddels reserveren, maar kan aan de deur van de sportschool niet aantonen dat ik heb gereserveerd (want geen smartphone). Dus ze moeten me maar geloven op mijn blauwe ogen...
Clipboard02.jpg

Jij leeft nog in t vorige millennium?
Nee hoor. Heb gewoon wat principiële bezwaren. Maar het zal niet lang meer duren voordat ik geen keuze meer heb, vrees ik. Deze reserverings app is daar een goed voorbeeld van. Er wordt simpelweg geen rekening meer gehouden met het feit dat niet iedereen een smartphone heeft. Het wordt als vanzelfsprekend aangenomen.

Nee hoor. Heb gewoon wat principiële bezwaren. Maar het zal niet lang meer duren voordat ik geen keuze meer heb, vrees ik. Deze reserverings app is daar een goed voorbeeld van. Er wordt simpelweg geen rekening meer gehouden met het feit dat niet iedereen een smartphone heeft. Het wordt als vanzelfsprekend aangenomen.
Die principiële bezwaren is alleen maar je kop in het zand steken, linksom of rechtsom ga je toch wel een keer om moeten. Net als zoveel ouderen die nooit met de ontwikkelingen mee hebben willen gaan en nu volledig afhankelijk zijn van (klein)kinderen om de kleinste zaken te regelen omdat het tegenwoordig alleen nog maar via internet kan, zoals internetbankieren.

Je verzetten tegen de technologische ontwikkelingen is dom, punt.

Ligt er aan wat je technologische vooruitgang noemt. Sommige evenementen kan je alleen kaarten voor kopen via Facebook. Mijn leidinggevende laat haar vriendin dan kaarten kopen, want ze wil geen Facebook. En Facebook is nou niet echt technologische vooruitgang. Zie bijv. The Social Dilemma.

Terug
Naar boven