- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie heeft er nog een printer thuis?Uitprintenkunnen ze niet obv je naam aan hun kan in het systeem kijken of je gereserveerd hebt?
Bij de bieb!En wie heeft er nog een printer thuis?
Ik zegt de gek.
Dat zou je wel denken, als ze hun systemen goed op orde hebben. Je moet daar bij binnenkomst je pasje voor een scanner houden. Dus als die app gekoppeld is aan hun administratiesysteem, kan dat makkelijk. Maar ik heb het gevoel dat die app hals over kop ingevoerd moest worden en niet goed is getest. Bijna iedereen klaagt over die reserverings app van Big Gym...kunnen ze niet obv je naam aan hun kan in het systeem kijken of je gereserveerd hebt?
4 dagen van te voren inmiddels!Maar de app gaf aan dat je slechts 24 uur van tevoren kon reserveren?Brb ff reserveren voor de hele week
Ik heb vandaag 3x kunnen reserveren?
Dat zou mooi zijn. Hopelijk voorkomt het verdere maatregelen en gaan de cijfers deze week nog dalen.
Ik hoop het ook , dan zouden de gyms tenminste open kunnen blijven en zou het de economie natuurlijk niet nog meer schaden.Dat zou mooi zijn. Hopelijk voorkomt het verdere maatregelen en gaan de cijfers deze week nog dalen.
Dan nog gaan de ziekenhuizen het nog een paar weken een stuk drukker krijgen....
'Aan banden gelegd', is dat hetzelfde als 'gesloten'?
Denk toch dat ze dat bedoelen.'Aan banden gelegd', is dat hetzelfde als 'gesloten'?
Dus alle Belgen die in de grensstreek wonen gaan nu massaal naar de gyms in NL?Denk toch dat ze dat bedoelen.
persconferentie in BE is altijd een beetje vaag...
edit: jup, dicht, tenzij je 12 bent

Deden we toch al, geen dopingcontrolesDus alle Belgen die in de grensstreek wonen gaan nu massaal naar de gyms in NL?![]()