Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik kan thuis inmiddels reserveren, maar kan aan de deur van de sportschool niet aantonen dat ik heb gereserveerd (want geen smartphone). Dus ze moeten me maar geloven op mijn blauwe ogen...
Clipboard02.jpg
Uitprinten :P kunnen ze niet obv je naam aan hun kan in het systeem kijken of je gereserveerd hebt?

Tja, waarom heb je dan wel een computer?

Wat is een smartphone zonder simkaart of apps, waar je op tegen bent?

Ik kan thuis inmiddels reserveren, maar kan aan de deur van de sportschool niet aantonen dat ik heb gereserveerd (want geen smartphone). Dus ze moeten me maar geloven op mijn blauwe ogen...
Clipboard02.jpg
Ben wel benieuwd, waarom heb je die niet? Want neem aan dat het een keuze is?

kunnen ze niet obv je naam aan hun kan in het systeem kijken of je gereserveerd hebt?
Dat zou je wel denken, als ze hun systemen goed op orde hebben. Je moet daar bij binnenkomst je pasje voor een scanner houden. Dus als die app gekoppeld is aan hun administratiesysteem, kan dat makkelijk. Maar ik heb het gevoel dat die app hals over kop ingevoerd moest worden en niet goed is getest. Bijna iedereen klaagt over die reserverings app van Big Gym...

Clipboard02.jpg

Maar de app gaf aan dat je slechts 24 uur van tevoren kon reserveren? ??? Brb ff reserveren voor de hele week

Hopen dat het nu langzaam zal gaan dalen
8FF6AB37-E054-4922-9F0F-0E2579F7D7A2.png

Dat zou mooi zijn. Hopelijk voorkomt het verdere maatregelen en gaan de cijfers deze week nog dalen.

Dan nog gaan de ziekenhuizen het nog een paar weken een stuk drukker krijgen....
Ik hoop het ook , dan zouden de gyms tenminste open kunnen blijven en zou het de economie natuurlijk niet nog meer schaden.

helaas wel , de ziekenhuisopnames en de sterftegevallen volgen later t.o.v. de besmettingen. Alhoewel er nog niet een te grote stijging aan het plaatsvinden is . Laten we hopen dat het zo blijft.

Momenteel krijgen veel ouderen Corona, relatief gezien. Dus het aantal opnames zal nog we flink stijgen en ik denk dat we nog wel een week of drie volle ic’s kunnen verwachten. Je kunt maar beter niets ernstigs krijgen nu.

Die vragen zijn altijd wel on point tijdens de persconferentie.

Fitness dicht in BE
67D36B0A-56A4-471A-8858-068E85AFAE68.png

Lees net dat de lock down in België tot zeker medio december gaat duren.

R.I.P. gyms en gains voor onze zuiderburen. Hou vol daar! @chrash gelukkig kun jij thuis wat rommelen met zware gewichten..

Terug
Naar boven