Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Niet mee eens. Een groei in de krimp ja, maar nog steeds groei, dus afnemende groei..

Edit: ik zit ff te kutten en dacht dat R=1 exponentieel was,.maar dat is R=2. Excuses.:roflol:
En jij hebt ooit partiële differentiaalvergelijkingen moeten oplossen 😂

Uiteraard wel. Wat heb jij nog onthouden van je studie. Ik bizar weinig. :P
F is m maal a, dat was het zo'n beetje.
Moet zeggen dat het inderdaad niet veel is. Ik ben later wel een autodidact statistiek expert geworden. Maar dat ben ik deels ook al weer kwijt...

• Like
Waarderingen: BB_
Ik twijfel al twee dagen of ik een latt pully ga kopen. Ik hoop op een lock down, dan hoef ik niet meer te twijfelen. Maar de cijfers zijn weer iets gedaald, maar rond om ons landje heen ... ?
Voorlopig de keuze nog maar uitgesteld tot maandag.

Ik twijfel al twee dagen of ik een latt pully ga kopen. Ik hoop op een lock down, dan hoef ik niet meer te twijfelen. Maar de cijfers zijn weer iets gedaald, maar rond om ons landje heen ... ?
Voorlopig de keuze nog maar uitgesteld tot maandag.
Cijfers stabiliseren, voorlopig geen verdere lockdown.

johnyjordaan zei:
Nog nooit meegemaakt hoor dat politiekers en wetenschappers zichzelf tegenspreken.
Het lijkt me toch verrekte sterk dat wanneer de cijfers af blijven nemen Rutte ineens toch een lockdown afkondigt nadat ie gisteren zei dat er nog geen aanleiding toe was.

Ja, als je de 2de klas van de middelbare school al studie gaat noemen...
Wie doet dat?

Ik doelde op uni. Ik zal nooit vergeten hoe de docent sterkteleer zei dat maar drie dingen waren die je moet onthouden.
Je pincode
Je bankrekening
F = m maal a
O ja, de naam van je vrouw was ook wel handig.

Wie doet dat?

Ik doelde op uni. Ik zal nooit vergeten hoe de docent sterkteleer zei dat maar drie dingen waren die je moet onthouden.
Je pincode
Je bankrekening
F = m maal a
O ja, de naam van je vrouw was ook wel handig.

F=je moeder is middelbare school stof uit de onderbouw.

Ik heb biologie met als bijvak wiskunde 'gedaan' op de uni. Was bijna alles weer vergeten (toen al), omdat ik het in eerst instantie, op school, niet zo interessant vond. In mijn klas zat iemand die mavo-havo-vwo had gedaan en wel nog echt alles wist van de wiskunde van de middelbare school. We probeerden vaak biologische vraagstukken in wiskundige termen te vatten en ik zat met mijn oren te klapperen toen die gast bij een bepaald probleem meteen zei: partieel integreren.

Onthouden? Heb toch een binas?

Het lijkt me toch verrekte sterk dat wanneer de cijfers af blijven nemen Rutte ineens toch een lockdown afkondigt nadat ie gisteren zei dat er nog geen aanleiding toe was.
Net als dat eerst gezegd wordt dat niet medische mondkapjes nutteloos zijn en binnenkort moet iedereen ze verplicht op.

En dat er nu geen verdere maatregelen nodig zijn maar als het afneemt misschien toch weer wel om het sneller te doen afnemen. :gek:

Terug
Naar boven