XXL Nutrition

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Dat zul je niet zo vaak tegenkomen in de lokale Gym.
Bij mijn gym zit een olympische speler 10-kamp. die benchte ff 6 x 180kg
wtf wist niet wat ik zag.
(hij heeft wel gekuurd in het verleden)
verder heb ik respect voor iedereen die serieus traint. Niet alleen voor bb-ers, ook voor dikke mensen die serieus zijn begonnen met afvallen en waarvan je ook duidelijk ziet dat ze daadwerkelijk afvallen

Iedereen die serieus en regelmatig traint, en tegen een babbel en een grapje kan. Niet dat ik ieder zn oren van zn kop lul, maar een opmerking hier en daar kan wel. Creeert een gezelligeren en vriendelijkere maar toch hardcore sfeer.

Lopen af en toe van die lui rond die wel hard trainen, maar iedereen vuil aankijken en klemmen jatten als je schijven aan het halen bent... Dan mag je echt optieven van mij.

Iedereen die serieus en regelmatig traint, en tegen een babbel en een grapje kan. Niet dat ik ieder zn oren van zn kop lul, maar een opmerking hier en daar kan wel. Creeert een gezelligeren en vriendelijkere maar toch hardcore sfeer.

Lopen af en toe van die lui rond die wel hard trainen, maar iedereen vuil aankijken en klemmen jatten als je schijven aan het halen bent... Dan mag je echt optieven van mij.

Doh, vuil en boos kijken. Mij zie je niet lachend Deadliften hoor ha ha!

Doh, vuil en boos kijken. Mij zie je niet lachend Deadliften hoor ha ha!

Nee maar als jij deadlift, en vervolgens op een bankje gaat zitten, en iedereen een beetje vuil aan gaat kijken, kan je echt optieven.

IK babbel regelmatig met luit, sta ik bv te deadliften, trek ik met struggles een 200 omdat ik een k*tdag heb, krijg ik dat gewoon naar mn hoofd hoor :p ''Vorige week trok je meer, zeker gestopt met spuiten?'' :roflol: maar dan niet serieus maar gewoom als grap bedoelt ;)

Als iemand sirieus traint en tot het gaatje gaat en toch gezellig praat tussen zijn setjes door. Dan bedoel ik dus niet mooiboys die hun blackyberry meenemen tijdens het trainen (pleur je telefoon gewoon in je kluisje) en heletijd staan te socialen en af en toe dan nog een dumbbell vastpakken...

Nee maar als jij deadlift, en vervolgens op een bankje gaat zitten, en iedereen een beetje vuil aan gaat kijken, kan je echt optieven.

IK babbel regelmatig met luit, sta ik bv te deadliften, trek ik met struggles een 200 omdat ik een k*tdag heb, krijg ik dat gewoon naar mn hoofd hoor :p ''Vorige week trok je meer, zeker gestopt met spuiten?'' :roflol: maar dan niet serieus maar gewoom als grap bedoelt ;)

Yeah, offcouse. Af en toe een glimlach naar bekenden, maar voor de rest gewoon boos kijken. Het is pas vervelend wanneer ze het niet als grap bedoelen.

Mensen die altijd hard en geconcentreerd zitten te trainen. Dik/dun, maakt me allemaal geen **** uit.

Ik heb echt een stronthekel aan de popi jopies van de gym die denken dat ze helemaal de man zijn en eerst 20minuten boksen en handjes uit delen voordat ze beginnen met trainen. Die zet ik per direct op /ignore. Ik vind het best als je een sociaal leven wilt opbouwen in de sportschool maar doe dit dan na de training.

Ik heb respect voor iedereen die gezond bezig is.

progressie maakt en geen broscience vertelt

Ik heb respect voor die beesten

Voor iedereen die keihard traint en ook regelmatig er weer is, maar ook voor ecto's die als ze te hoog gaan met gewichten en de oefening verkeerd uitvoeren, dit door hebben en gewoon meteen lager gewicht pakken en netjes hun setjes afmaken.

voor mensen die serieus trainen, leergierig zijn, discipline hebben, tips meenemen, doorzettingsvermogen en zonder kuren zo ver mogelijk komen voordat ze eventueel aan de steroids gaan

Mensen die je op regelmatige basis progressie ziet maken zonder aan de roids te zitten.

Grote beren die niet arrogant gaan lopen doen.

voor die jongen die stage liep in de gym, alles van school maar gelooft, en eens mijn manier van trainen probeerde en nu de gains van zijn leven maakt, gewoon met goed veel eten en free weight trainen.

Hij is nu helemaal om en traint als een malle zover hij kan, heb hem echt in enkele maanden een behoorlijke groeispurt zien maken, daar heb ik wel respect voor

mensen die goed squatten
mensen die deadliften
mensen die goed bankdrukken
mensen die goed spotten

Sowieso wanneer iemand een voet over de drempel van welke sportinstelling dan ook zet en geen spullen kapot maakt. Wie ben ik om te bepalen voor een ander wanneer enig respect verder gerechtvaardigd zou zijn. Dat zou pretentieus zijn.

Heb respect voor de mensen die er regelmatig zijn, of ze nou dik dun breed of ecto zijn. Nog meer respect als ze echt actief zijn en je de motivatie/passie voor de sport echt ziet.

Terug
Naar boven