Fitness Seller

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Precies! Gelukkig hebben wij wel een onmetelijke levenservaring met onze 16 hele jaren.

ja idd ik zou maar nie stoer doen met 2 jaar meer. niet lelijk bedoeld ofso maar ik kan net zo goed serieus deelnemen aan een forum als iedereen anders. op wat voor manier dan ook

Het zijn allemaal kindertjes hier.

;)

Zullen we het weer On topic houden.
Anders moet DBB straks een leeftijdsgrens invoeren. ;)

Ik heb respect voor mensen die met een papiertje alles opschrijven wat ze doen.

Ik heb echt respect voor mensen die in de gym hun biceps echt zo oppompen van **** yeahh!

ik heb vandaag geen **** opgeruimd:) waarom zou ik uberhaupt nog niemand die het doet:mad:

Platen/dumbbells op de grond is not done, maar een barbell met een paar schijven eraan vindt ik niet irritant om te verwisselen.
Of de platen moeten te zwaar voor je zijn :p

Opruimen is gewoon sportschooletiquette. Gewoon fatsoenlijk je gewichten achter je opruimen. Train nu ergens waar iedereen dat doet (wel zo prettig), vorige sportschool moest je gewoon zoeken naar de juiste dumbbells omdat die gewoon echt overal lagen.

Nieuwelingen zijn meestal zo schijterig als ze voor het eerst in het krachgedeelt komen, als ze dan iedereen de gewichten zien opruimen gaan ze dat vanzelf ook wel doen.

Mensen die alleen maar groeten en keihard trainen zonder wat te zeggen. Niet constante vragen over hoe je traint en wat je eet of beschuldigd word voor het gebruik van AAS of iets dergelijks.

hmmmm respect moet je voor iedereen tonen.
Een dikke vent of vrouw heeft misschien wel veeeeel meer moeite om naar een sportschool te gaan. Iemand die met een heel licht gewicht aan het trainen is kan wel net zo veel moeite hebben met dat gewicht als een kerel die met zware gewichten gooit.
Kortom respect verdient iedereen

Dat vind jij natuurlijk, ik doe dit zelf ook en dit motiveert mij alleen maar meer om de volgende keer zwaarder te pakken.

Dit, zeker als je niet elke set hetzelfde gewicht doet.

Het is super leuk om terug te kijken naar 3 maanden geleden in mijn iPhone.

ja, ik log op mijn mobiel :)

wanneer ze meer dan 150kg benchen

Terug
Naar boven