- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Precies! Gelukkig hebben wij wel een onmetelijke levenservaring met onze 16 hele jaren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies! Gelukkig hebben wij wel een onmetelijke levenservaring met onze 16 hele jaren.
ja idd ik zou maar nie stoer doen met 2 jaar meer. niet lelijk bedoeld ofso maar ik kan net zo goed serieus deelnemen aan een forum als iedereen anders. op wat voor manier dan ook
Dit vind ik eerder irritant.Mensen die me even helpen als ze zien dat ik het moeilijk heb met een rep zoals bij dumbbell press om er alles uit te halen, doe het zelf ook bij mensen van wie ik weet dat ze het ooit bij mij gedaan hebben
Hohoho denk aan je bloeddrukja idd ik zou maar nie stoer doen met 2 jaar meer. niet lelijk bedoeld ofso maar ik kan net zo goed serieus deelnemen aan een forum als iedereen anders. op wat voor manier dan ook

Zullen we het weer On topic houden.
Anders moet DBB straks een leeftijdsgrens invoeren.
Ik heb respect voor mensen die met een papiertje alles opschrijven wat ze doen.
ik heb vandaag geen **** opgeruimdwaarom zou ik uberhaupt nog niemand die het doet
![]()
Ik spreek daar tegenwoordig mensen op aan en word het spuugzat dat er soms platen van 20kg aan de barbbells hangen.Dat vind jij natuurlijk, ik doe dit zelf ook en dit motiveert mij alleen maar meer om de volgende keer zwaarder te pakken.
Dat vind jij natuurlijk, ik doe dit zelf ook en dit motiveert mij alleen maar meer om de volgende keer zwaarder te pakken.