MuscleMeat

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

laatst ging ik eerste maal ergens in een gym trainen, wegens mijn gym gesloten tijdens verlofperiode..
zaal was leeg op 1 superdude na die tamelijk fysiek had, hij wou wel degelijk respect, want na ieder setje begon hij te flexxen en keek hij snel vanuit zn ooghoek of ik hem wel mirrde..
toen hij tijdens zn setjes benchen door plots wegging om dan een minuut later terug te keren met de krant die hij begon te lezen terwijl hij op de bench zat, kon ie zn respect wel vergeten, WTF!! in die gym zien ze me niemer terug..damn

Hehe, heb ik ook nog gedaan vroeger , de krant zitten lezen tussen mijn setjes door. Chill bro :D u mad?

laatst ging ik eerste maal ergens in een gym trainen, wegens mijn gym gesloten tijdens verlofperiode..
zaal was leeg op 1 superdude na die tamelijk fysiek had, hij wou wel degelijk respect, want na ieder setje begon hij te flexxen en keek hij snel vanuit zn ooghoek of ik hem wel mirrde..
toen hij tijdens zn setjes benchen door plots wegging om dan een minuut later terug te keren met de krant die hij begon te lezen terwijl hij op de bench zat, kon ie zn respect wel vergeten, WTF!! in die gym zien ze me niemer terug..damn

HAAHHA :rofl:

Als hij de bankjes niet bezet om met andere mensen te praten terwijl hij nog niet 1 dumbbell heeft vastgehad ....

Als ie NIET met me praat tijdens een setje.

1. Als hij zijn gewichten opruimt
2. Als hij serieus traint
3. Als hij niet zit te lullen tijdens de training door

1. Als hij zijn gewichten opruimt
2. Als hij serieus traint
3. Als hij niet zit te lullen tijdens de training door
+ 1

Ben blij af en toe eens een beginner te zien die moeite doet om correcte vorm te gebruiken en niet met belachelijk te doen met zware gewichten, of deftige basisoef. te doen ipv anderhalf uur rond de machines en kabels te hangen.

+ 1

Ben blij af en toe eens een beginner te zien die moeite doet om correcte vorm te gebruiken en niet met belachelijk te doen met zware gewichten, of deftige basisoef. te doen ipv anderhalf uur rond de machines en kabels te hangen.

Het probleem is vaak dat de instructeurs in de gemiddelde fittness/health centre vaak duidelijk de voorkeur geven aan die machines bij de uitleg.

Als ze zo hard trainen dat ze een scheet laten.

God wat ben ik blij dat jullie niet bij mij op de sportschool trainen, gezellige boel zal het dan wel zijn. Ik ga ook niet de hele tijd staan te ouwehoeren, maar moet er niet aan denken 2 uur lang mijn bek te houden (al zou ik het willen kon ik dat nog niet eens).

Ik heb respect voor mensen die er altijd zijn, hard hun best doen en ook nog eens wat te melden hebben. En krachtsport over een langere termijn bekijken dan 6 maandjes.

ik heb respect als iemand keihard traint en ze bek houd

als je ziet dat iemand echt tot het uitsterste gaat en niet stopt met reps zodra het een beetje pijn begint te doen !

en als iemand lekker zwaar tilt met goede uitvoering ( zeldzaam bij ons in gym :o )

Mensen die me even helpen als ze zien dat ik het moeilijk heb met een rep zoals bij dumbbell press om er alles uit te halen, doe het zelf ook bij mensen van wie ik weet dat ze het ooit bij mij gedaan hebben

Niet.

Ik respecteer alleen mezelf, come at me

Terug
Naar boven