bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
hmm jij hebt vast van die super genen & bent groot begonnen zeker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm jij hebt vast van die super genen & bent groot begonnen zeker

hmm jij hebt vast van die super genen & bent groot begonnen zeker![]()
doe dan niet van zulke uitspraken als je net begint, dumbbelldarter

Rustig aan jongens blijf lief voor elkaar
, hij heeft ook nooit gezegd met welk gewicht ie ging darten? voort zelfde geld gooit ie steeds 5 kg tegen ze kop dat kan zelf me zusje...Rustig aan jongens blijf lief voor elkaar, hij heeft ook nooit gezegd met welk gewicht ie ging darten? voort zelfde geld gooit ie steeds 5 kg tegen ze kop dat kan zelf me zusje...

Mhaw met 5kg moet het hem wel lukken denk ikDat gaat bij de 2e beurt al een probleem voor 'm worden denk ik.![]()

hehe niet overdrijven héRustig aan jongens blijf lief voor elkaar, hij heeft ook nooit gezegd met welk gewicht ie ging darten? voort zelfde geld gooit ie steeds 5 kg tegen ze kop dat kan zelf me zusje...
btw, kracht heeft niet altijd met massa te maken. je hebt bv gasten die 150 kg benchen & nog geen hg 150 kunnen sluiten
& ecto's die bv 80-90 kg kunnen benchen. but who cares ? iedereen moet ergens beginnen & niet vergeten dat het hier maar internet is. marcel kan evengoed een fake avatar hebben & int echt een dikke ecto zijn. you never know. getuigd toch niet echt van veel niveau zijn reactie. 
hehe niet overdrijven hébtw, kracht heeft niet altijd met massa te maken. je hebt bv gasten die 150 kg benchen & nog geen hg 150 kunnen sluiten
& ecto's die bv 80-90 kg kunnen benchen. but who cares ? iedereen moet ergens beginnen & niet vergeten dat het hier maar internet is. marcel kan evengoed een fake avatar hebben & int echt een dikke ecto zijn. you never know. getuigd toch niet echt van veel niveau zijn reactie.
![]()

gaan we persoonlijk beginnen jongenDonder toch op man met je 'niveau'.
Ziekelijke infantiele fantasietjes over mensen vastbinden en ze met dumbbells bekogelen, als je zoiets debiels post dien je rekening te houden met reacties.
Kan trouwens wel raden waarom jij geen avatar hebt.
achja, ambras zoeken achter een pc is zielig dus i'm out hoor 
Rustig aan jongens blijf lief voor elkaar, hij heeft ook nooit gezegd met welk gewicht ie ging darten? voort zelfde geld gooit ie steeds 5 kg tegen ze kop dat kan zelf me zusje...
niemand die hem binnen kopt?
dan doe ik het maar....
Pics van je zusje?
niemand die hem binnen kopt?
dan doe ik het maar....
Pics van je zusje?
(ook al stond er dan een vraagteken achter)Zo'n gast die echt veel te zwaar is en die iedere keer als ik hem zie compleet aan het gas gaat op de loopband om die kilo's er af te krijgen. Steeds even pauze en dan gaat 'ie weer met zn pens. Ik wilde hem bijna een schouderklopje geven.