Fitness Seller

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Als mensen squatten of dl'en, wat ik overigens nooit zie gebeuren in deze sportschool.

Respecteer iedereen zolang ik geen last van ze heb. En chicks met mooie ronde billen.

Als diegene serieus traint en de oefeningen enigszins goed uitvoert.

Voor een man @ my gym die zit in een rolstoel en heeft niet eens 1 complete been en toch is altijd vrolijk en aardig. En vooral omdat ie best zwaar zijn bovenlichaam traint en nooit gooit met dumbbells, terwijl al die wanne-be-gangsters gooien met 16kg dumbbells na incomplete setje borst (alsof ie net 50kg per dumbbell deed).

Goede vorm en squatters.

Mensen die squatten en deadliften en mensen die hun oefeningen met correcte vorm uitvoeren, maakt niet uit op welk gewicht, iedereen is ooit begonnen. Squatten gebeurt wel steeds vaker, maar ik ken maar 5 personen die deadliften bij mij in de gym (en daar ben ik er 1 van en 1tje is er net mee begonnen, op mijn aanraden :P).

Respect voor iedereen die gewoon normaal en goed bezig zijn in de gym.

Mensen die voor zichzelf trainen en niet stoer willen doen voor anderen

mensen die serieus trainen:)

Squatters zijn altijd boss

als ze hun deadliftslippertjes aan mij uitlenen :D

200 deadliften zonder riem :o

dalijk 220 squatten *12 zonder riem, wacht maar

:)

heb heel veel respect voor 2 jongens bij mij in de gym, zijn er altijd als ik er ben en gaan trouw 4x in de week, slaan geen enkele training over, eentje had een polsblessure opgelopen en sloeg nog niet over (natuurlijk trainde hij toen zijn benen/buik/rug)

Ook altijd bek dicht en keihard sporten, afentoe elkaar een goedkeurend knikje geven aan het einde van de set of even een duimpje omhoog.

Mensen die serieus trainen en de oefeningen correct uitvoeren. Zag gisteren iemand squatten met redelijk wat kilo's en we hebben geen eens een squatrek in de gym, dus vond ik wel nice.

heb heel veel respect voor 2 jongens bij mij in de gym, zijn er altijd als ik er ben en gaan trouw 4x in de week, slaan geen enkele training over, eentje had een polsblessure opgelopen en sloeg nog niet over (natuurlijk trainde hij toen zijn benen/buik/rug)

Ook altijd bek dicht en keihard sporten, afentoe elkaar een goedkeurend knikje geven aan het einde van de set of even een duimpje omhoog.

herken ik mezelf en trainingsmaat wel in, heb alleen geen polsblessure :p

Ik heb de laatste tijd wel respect voor gasten die om hulp durven te vragen (spotten). Zie dat liever dan gasten met een te groot ego..

Gezellig als je hier een sportschool mee vult, je kan ook hard trainen en normaal sociaal doen. Maar ja dat is natuurlijk niet hardcore.

Terug
Naar boven