Gezellig als je hier een sportschool mee vult, je kan ook hard trainen en normaal sociaal doen. Maar ja dat is natuurlijk niet hardcore.
dit dus... trainen is ook een sociale aangelegenheid

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig als je hier een sportschool mee vult, je kan ook hard trainen en normaal sociaal doen. Maar ja dat is natuurlijk niet hardcore.

af en toe wel leuk alleen minder als mensen daarin doorslaan en hun dagelijkse sorie aan jou willen vertellen...Ik vind het eerder irritant als mensen sociaal proberen te doen door een klein praatje te beginnen, helemaal geen behoefte als ik aan het trainen ben. Behalve als iemand echt goed advies heeft m.b.t. het trainen zelf.
vind het wel chill om af en toe een babbel tussen een set door, maar sommige lui houden dan nooit meer hun bek dicht,
Respect voor lui die praten wanneer dat kan en weten wanneer ze hun bek moeten houden![]()
Jij weet het beter te verwoorden Bart. Vind het alleen zo triest van die gastjes die hopeloos hardcore proberen te zijn. Of lui die samen trainen met allebei een koptelefoon op, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik vind het gewoon triest.

Jij weet het beter te verwoorden Bart. Vind het alleen zo triest van die gastjes die hopeloos hardcore proberen te zijn. Of lui die samen trainen met allebei een koptelefoon op, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik vind het gewoon triest.
Volgens mij vind jij jezelf echt hardcore. Zelfingenomen met skinny legs ben jij lol.
Nee ik ben absoluut niet hardcore, ik ouwehoer, ben sociaal tegen iedereen, heb geen mp3 en train geen kuiten. En toch squat ik dik 200+ en dwarf jullie aan alle kanten.

Dit bedoel ik lol. Je bent over de 30 en je probeert jezelf nog steeds te bewijzen tegenover anderen op een puberale manier. Standaard jongnpowerlifter gedrag die denkt datie beter is dan elk ander persoon met een ander doel dan powerliften.
n**ga plz. Je squat amper 2x lichaamsgewicht. Wat doe je nou stoer.![]()
Volgens mij vind jij jezelf echt hardcore. Zelfingenomen met skinny legs ben jij lol.

Dit bedoel ik lol. Je bent over de 30 en je probeert jezelf nog steeds te bewijzen tegenover anderen op een puberale manier. Standaard jongnpowerlifter gedrag die denkt datie beter is dan elk ander persoon met een ander doel dan powerliften.
n**ga plz. Je squat amper 2x lichaamsgewicht. Wat doe je nou stoer.![]()
En mijn Nederlands ontstijgt tenminste basisschoolnivo lol.