MuscleMeat

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Mensen met een rolstoel die toch nog fullsquats blijven doen, voor de rest heb ik respect voor iedereen die ver uit m'n buurt blijft en niet in de weg staat.

Ja en iemand die 60kg bankt bij een bw van 60kg levert dezelfde prestatie als iemand van 120kg die 120kg bankt! Ooit van een wilksscore gehoord? En lol mij fysiek is ook duizend keer beter dan die van jou (maar ja dat is ook niet echt moeilijk) :p En mijn Nederlands ontstijgt tenminste basisschoolnivo lol.

Ga jij nou maar kuiten trainen. Dat kan echt niet meer... :roflol: Steroids spammen en nog steeds skinny legs, wat een drama lol.

En wat boeit mij nou wat wilksscore is, is dat een tabel om je tekortkomingen te maskeren?

**** nice. ik heb niets gezegt man.

hoe is het mogelijk om niet te kunnen lopen maar wel te kunnen squaten?

Wanneer die zn bek houdt, serieus traint en ook nog eens gespierd is.

Ga jij nou maar kuiten trainen. Dat kan echt niet meer... :roflol: Steroids spammen en nog steeds skinny legs, wat een drama lol.

En wat boeit mij nou wat wilksscore is, is dat een tabel om je tekortkomingen te maskeren?

sjonnie af en toe kun jij beter niks posten ;)

wanneer iemand squat onder par

als diegene voor zn eigen hard traint en weet waar die mee bezig is

Als die HAM gaat zonder verder stoer te doen.

Voor mensen die mij tijdens mijn set spotten en mij dwingen tot die extra rep.
Voor mensen die tegen mij wat babbelen maar ook weten wanneer ze terug moeten zwijgen.
En voor mensen die met een passie trainen & gemotiveerd zijn om te groeien.

Als ze deadliften of squatten.

Mensen die niet hatend gaan kijken serieus trainen,
en mensen die mij zeggen als ik het fout doe.

Buffe gast die mij ongevraagd helpt die laatste reps eruit te persen, werkt erg goed.

Terug
Naar boven