gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en iemand die 60kg bankt bij een bw van 60kg levert dezelfde prestatie als iemand van 120kg die 120kg bankt! Ooit van een wilksscore gehoord? En lol mij fysiek is ook duizend keer beter dan die van jou (maar ja dat is ook niet echt moeilijk)En mijn Nederlands ontstijgt tenminste basisschoolnivo lol.
Steroids spammen en nog steeds skinny legs, wat een drama lol.Mensen met een rolstoel die toch nog fullsquats blijven doen
Ga jij nou maar kuiten trainen. Dat kan echt niet meer...Steroids spammen en nog steeds skinny legs, wat een drama lol.
En wat boeit mij nou wat wilksscore is, is dat een tabel om je tekortkomingen te maskeren?

hoe is het mogelijk om niet te kunnen lopen maar wel te kunnen squaten?
Ga jij nou maar kuiten trainen. Dat kan echt niet meer...Steroids spammen en nog steeds skinny legs, wat een drama lol.
En wat boeit mij nou wat wilksscore is, is dat een tabel om je tekortkomingen te maskeren?

Wanneer die zn bek houdt, serieus traint en ook nog eens gespierd is.
!!Buffe gast die mij ongevraagd helpt die laatste reps eruit te persen, werkt erg goed.