XXL Nutrition

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Buffe gast die mij ongevraagd helpt die laatste reps eruit te persen, werkt erg goed.
Dit is echt geniaal, zeker respect voor deze gasten.
Ook respect voor mensen die hard werken en hun mond dichthouden; gewicht maakt niet uit. Beetje praten is prima, maar het is soms gewoon een kroeg bij mij.

Als iemand gewoon netjes z'n spullen opruimt na gebruik.

meerdere keren per week squaten. dan heb ik respect voor mensen in de sportschool

Bij mij ruimt ook bijna niemand op... Het staat er toch echt met koeienletters in het Nederlands geschreven volgens mij :roflol:

niks is irritanter dan zoeken naar gewichten midden een goede set

Opruimen is zeker fijn, enkel de plates laat ik vaak zitten.. Er is namelijk een overvloed bij ons aan plates + persoon na mij zal er ongetwijfeld minimaal de helft weer op moeten doen. Kan hij net zo goed de helft eraf halen toch?

Overigens worden die gasten bij BF ervoor betaald om schoon te maken en op te ruimen. Dat doen ze dan ook goed bij ons :D

Opruimen is zeker fijn, enkel de plates laat ik vaak zitten.. Er is namelijk een overvloed bij ons aan plates + persoon na mij zal er ongetwijfeld minimaal de helft weer op moeten doen. Kan hij net zo goed de helft eraf halen toch?

Overigens worden die gasten bij BF ervoor betaald om schoon te maken en op te ruimen. Dat doen ze dan ook goed bij ons :D

Logic is strong! Maak je vrienden mee denk ik!

Ik sport niet om vrienden te maken "vriend" ;)

Ik heb respect voor iedereen die gewoon serieus traint, zijn kop verder dicht houdt en niet staat te loeren elke kans dat hij krijgt. Man of vrouw.

Kort samengevat: somebody who's minding his/her own business

Als iemand met lichtelijk overgewicht crunches aan het doen is om zijn vet te branden zodat zijn summer-abs goed zichtbaar zijn.

dit dus.... bij mijn oude sportschool hadden ze altijd blaadjes hangen met de tekst: ook van opruimen wordt je sterk!

Bij ons ook, met een afbeelding van Arnold Schwarzenegger erop. Sinds die er hangen wordt er alleen maar minder opgeruimd.

Ik sleep de hele dag een lichaam van 122kg mee, belast mijn kuiten al wel genoeg! En wat heb je er verder aan?

Volgens mij vind jij jezelf echt hardcore. Zelfingenomen met skinny legs ben jij lol.

Dit bedoel ik lol. Je bent over de 30 en je probeert jezelf nog steeds te bewijzen tegenover anderen op een puberale manier. Standaard jongnpowerlifter gedrag die denkt datie beter is dan elk ander persoon met een ander doel dan powerliften.

n**ga plz. Je squat amper 2x lichaamsgewicht. Wat doe je nou stoer. :roflol:

Nee ik ben absoluut niet hardcore, ik ouwehoer, ben sociaal tegen iedereen, heb geen mp3 en train geen kuiten. En toch squat ik dik 200+ en dwarf jullie aan alle kanten.

only on DBB

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (na 2 jaar trainuh jonguh)

bekritiseert

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

trolololo

Goud! hahaha

Ik respecteer pas iemand als hij curls doet in het squatrek !! :p

Als ze gewoon trainen, geconcentreerd af en toe praten maar meer ook niet. Bij ons lopen teveel jongeren die lopen te giechelen, mekaar om de 5 minuten opzoeken en de helft van de tijd bij koffie hoek staan of zitten. Spreek dan in de kroeg gewoon af.

Welke gym heeft nou een koffie hoek?

Terug
Naar boven