AndroidHealthClinic

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Ik heb eig respect voor iedereen die me gewoon stil laat, mij niet lastig valt, geen commentaar heeft, me dus gewoon m'n ding laat doen.
Heb er zo bv een hekel aan als er een gast naar mij komt om te praten en dan even 5 minuten lang staat op te scheppen over hoeveel kg hij vroeger al gedrukt heeft op kampioenschappen enz.. voor zo'n kerels heb ik (hoe sterk ze ook mogen zijn) geen respect. Heb ook nooit begrepen wat zo'n mensen dan in feite verwachten, een staande ovatie ofwat. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Iedereen die mij respecteert , respecteer ik . Simpel als boter op een boterham .

Als zij meer squat dan ik :)

en verder als men gewoon serieus traint zonder constant arrogant om zich heen te kijken :cool:

elke persoon die zijn best doet , en dan maakt het niet uit of het man/vrouw is
of leeftijd ..... etc etc

Ik heb pas respect voor iemand als ik hem na een setje curls zie schaduwboksen.

als hij met een dumbbell van 6 kg kan pec bouncen

Als hij of zij naar huis gaan als ik kom trainen.

Als ze me niet teveel lastig vallen en hun best doen.

Als hij waar hij mee bezig is en er ook serieus mee bezig is. Als ze dan ook nog eens op een positieve manier aanwezig zijn, af en toe misschien even goede feedback geven of even helpen bij bechpress/squat dan heb ik wel een beetje respect voor je.

hoi

Laatst bewerkt:
Echt respect heb ik voor mensen die het klaar krijgen om gedurende langere tijd fatsoenlijke trainingen neer te zetten, en dus ook goede progressie boeken.

Verder vind ik het fijn als iedereen gewoon beleefd is, niet te veel praat (sommige mensen kunnen echt een half uur lullen), niet onnodig dingen bezet houdt en het sporten serieus neemt.

Een open houding is ook goed voor de sfeer. Heb wel eens rondgelopen in een sportschool waar niemand een woord tegen elkaar zij, iedereen elkaar met argus ogen aankeek als de ander flink wat gewicht op de bar legde, mensen die als iemand klaar was met een oefening meteen extra schijven erop rammen om te laten zien dat ze meer kunnen etc..

Laatst bewerkt:
als er zo'n man van 49 jaar rondloopt die er erg mooi gespierd uitziet (en zich niet bewust is van zijn schoonheid) met gewone mensen als jullie praat.

bek houdt en traint

Terug
Naar boven