Fitness Seller

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Dus ook de autistische superdudes die 7 dagen per week buik trainen respecteer je?

nee die niet;) maar kijk mij boeit het niet dat ze van dat popie-jopie gedrag moeten tonen in de gym. ben er voor mezelf, niet voor hen...

(maar af en toe erger ik me wel ja;))

Mensen die hard trainen en het moeilijk hebben met hun gewichten. Het verbaasd me altijd hoe weinig mensen zichzelf pushen met zware gewichten. De meesten in de gym staan met een glimlach setjes te doen. En dan ook nog verbaasd vragen waarom ik meer gewicht doe terwijl ik minder breed ben... Tsja als je altijd 70 kilo pakt op de bench kun je niet in eens 90 doen. Je zal toch een keer een schijfje meer moeten pakken, en dan heb je het maar even moeilijk.

Verdiepen in voeding moeten de meeste doen

als er iemand van een jaar of 50 rondloopt met een paar prachtige biceps en al die jonge gasten er uittraint:)

met een pens waar menig varken jaloers op is en waar dat zijn lichaam eruitziet als een schilderij die in de regen heeft gestaan

j/k

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

wat heeft autisme daarmee te maken. :rolleyes:

echt he ik zal eens een autist op hem afsturen eens zien als hij dat dan durft te zeggen

met een pens waar menig varken jaloers op is en waar dat zijn lichaam eruitziet als een schilderij die in de regen heeft gestaan

j/k

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

echt he ik zal eens een autist op hem afsturen eens zien als hij dat dan durft te zeggen

Stuur ik skinnie op je af. :mad:

Iemand die traint voor resultaten en pas begint te lullen als ie in de kleedkamer is. Lijkt me vrij voor de hand liggend eigenlijk.

Iemand die traint voor resultaten en pas begint te lullen als ie in de kleedkamer is. Lijkt me vrij voor de hand liggend eigenlijk.

Iedereen traint toch voor resultaten? Het verschil is echter dat de meesten geen resultaten boeken.

Voor mensen die gewoon lekker hun ding op een normale manier doen, zoveel schreeuwers en opvallende types in de gym die 0,00 resulaat boeken.

Waar ik wel zwaar respect voor heb is voor mensen die zien als je moeite hebt met je laatste rep je even een duwtje in de goede richting geven zeg maar. Doe het zelf ook:p

Verder mensen die zichzelf even aanbieden als spotter.

Waar ik een gruwelijke hekel aan heb is zijn mensen die niet helpen als het fout gaat bij een oefeningen zoals bijvoorbeeld benchen. Blijven kijken en vinden het volgens mij geweldig als het fout gaat.

Laatst smalldrukken 60kg, laatste rep ging echt niet meer dus liet hem stuiteren, ik keek ff op me heen en zag een kerel kijken. Toen rolde ik die stang naar beneden en pakt hem bij me buik op en legde hem neer. Toen was het van, "he, ik zag dat het fout ging, dat krijg je he als je te zwaar traint" was een oude ecto. Gooide daarna iets meer er op 70kg en vroeg iemand te spotten, geen probleem.

Iedereen traint toch voor resultaten? Het verschil is echter dat de meesten geen resultaten boeken.
Dat bedoelde ik ook, dat ze trainen op een manier die resultaten voortbrengt.

Er zijn trouwens, geloof het of niet, mensen die niet komen trainen voor resultaten. Nee serieus, ik wist het eerst ook niet, maar gewoon voor de gezelligheid wat kcal komen verbranden om ze daarna aan de bar er weer in te gieten. Vreemd, maar het gebeurd meer dan je denkt.

Er zijn trouwens, geloof het of niet, mensen die niet komen trainen voor resultaten. Nee serieus, ik wist het eerst ook niet, maar gewoon voor de gezelligheid wat kcal komen verbranden om ze daarna aan de bar er weer in te gieten. Vreemd, maar het gebeurd meer dan je denkt.

Daar betaal je dan je 50 eu lidmaatschap voor... :o

Idd, overgrote deel van mijn sportschool traint volgens mij voor de gezelligheid. We hebben zelfs figuren die langer aan de bar hangen dan ze in de zaal zijn.

Terug
Naar boven