XXL Nutrition

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Ik denk sowieso dat elke gym ongeveer de deuren kan sluiten als men het aspect 'socializen' zou wegnemen. Ik zie zat figuren rondlopen die al jaren niet veranderd zijn, lijkt wel of ze de gym als een soort stamcafé zien.

Maar om nou te zeggen dat ik er géén respect heb voor hen, nee. Want ze betalen mee de rekeningen. En het is een goeie gym voor BB.

...Misschien willen ze niet te groot worden. :)

Ik denk sowieso dat elke gym ongeveer de deuren kan sluiten als men het aspect 'socializen' zou wegnemen. Ik zie zat figuren rondlopen die al jaren niet veranderd zijn, lijkt wel of ze de gym als een soort stamcafé zien.

Haha ik ook man, loopt een mannetje rond die traint bijna net zo lang als ik en is werkelijk geen kilo aangekomen volgens mij. Z'n trainingen bestaan dan ook vooral uit thee-kransjes met z'n kontmaatje.
Overgins vind ik dat socializen allemaal best, maar niet in de zaal.

Als er een gespierd wijf met een huge pet achter staat te spotten die heel tijd "AUF, AUF, AUF" roept.

Als iemand hard traint.

Maar dat betekend niet dat ik geen respect heb voor mensen die dat niet doen. Die mensen doen misschien weer andere 'bijzondere' dingen. Niet iedereen wil een BB'er worden.

Als iemand hard traint.

Maar dat betekend niet dat ik geen respect heb voor mensen die dat niet doen. Die mensen doen misschien weer andere 'bijzondere' dingen. Niet iedereen wil een BB'er worden.
Geef toe Ace, diep van binnen haat je ze en wil je ze het liefst onderschijten met de kracht van alle darmgoden.

Nee joh, zo ben ik toch helemaal niet! :)

Vooral die ecto superdudes die denken dat ze ''eventjes'' grote borst en biceps gaan trainen. Die in groepjes van 5 koken en een drukbank bezet houden waar ze meer op lullen en met hun blackberry zitten te spelen dan dat ze trainen. :mad: vreselijke .... !$#@@$#% :shoot::whip::splat::fire::mad: Vreselijk stomme t#$#T GSD#% :mad::mad::mad::mad:

voor de man in de gym die vrijwel helemaal blind is, maar toch 4x per week komt sporten, en zeker niet lafjes maar wat doen, maar echt zwaar en intensief.

voor de man in de gym die vrijwel helemaal blind is, maar toch 4x per week komt sporten, en zeker niet lafjes maar wat doen, maar echt zwaar en intensief.

Ja, had vroeger in de gym ook een blinde kerel rondlopen. Is ****ed up dat je dan nog wilt gaan trainen. Had ik toen ook respect voor!

Ja, had vroeger in de gym ook een blinde kerel rondlopen. Is ****ed up dat je dan nog wilt gaan trainen. Had ik toen ook respect voor!

Bij ons ook. Die gast loopt rond met een soort mp3 waar de instructies op staan. Is echt geschift bij ons met al die machines die ongeordend dicht op elkaar staan. Ik hou vooral mijn hart vast als hij aan het threadmillen gaat, en dan nog met de handen vrij. Daar heb ik al moeite mee om mijn evenwicht op te houden, laat staan als je blind bent. Zware respect voor die gast.

Als ie stug volhoudt, jarenlang.

1. Als ie regelmatig traint
2. Als die squat ( ehm niemand squat behalve ik en nog zo n andere gozer.)
3. Als die zn dumbbells of andere gewichtjes netjes opruimt.
4. Als die deadlift

Deadlift met correcte vorm = respect. Echter heb ik nog niemand het zwaarder dan 60 kg zien doen.

als je netjes je spul opruimt en schoonmaakt (zweet eraf vegen)
als je hard traint en je mond houd

Als hij toont dat hij er moeite voor doet. Bv veel mensen lachen met een dikkerdje dat bij ons op de loopband staat terwijl ik veel bewondering heb voor hem dat ie keer op keer gewoon blijft gaan

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 15:13 ----------

zoveel schreeuwers en opvallende types in de gym die 0,00 resulaat boeken

Ik schreeuw hoor bij mijn laatste reps van mijn squats.. Betekent niet dat ik 0,00 resultaat boek :) Komt gewoon vanzelf.. Ik denk heus niet "LOL IK GA EVEN ROEPEN".. Geeft me wel een mentale boost als het gebeurt

voel je je aangesproken?

Een man bij mij in de sportschool heeft een auto-ongeluk gehad en een arm verloren. Nu traint hij 3/4x per week met een prothese, vaak gebruikt hij wel machines maar de dumbbells liggen ook niet stil. Erg indrukwekkend

laatst ging ik eerste maal ergens in een gym trainen, wegens mijn gym gesloten tijdens verlofperiode..
zaal was leeg op 1 superdude na die tamelijk fysiek had, hij wou wel degelijk respect, want na ieder setje begon hij te flexxen en keek hij snel vanuit zn ooghoek of ik hem wel mirrde..
toen hij tijdens zn setjes benchen door plots wegging om dan een minuut later terug te keren met de krant die hij begon te lezen terwijl hij op de bench zat, kon ie zn respect wel vergeten, WTF!! in die gym zien ze me niemer terug..damn

Terug
Naar boven