marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Duiven afknallen :shoot:

die laatste doet me denken aan dezeGrappig idd. Ik heb hier ook wel eens naar gekeken. Je moet ook ter plekke als je het wapen koopt laten zien dat je hem uit elkaar kan halen voor zover het kan handmatig.
Als je dan een wapen koopt, doe het dan goed...Desert Eagle .50 baby.Dat ding is echt zwaar overdone...minutie van ong. 1.27cm doorsnee.
http://www.youtube.com/watch?v=__JkOUheyVk
http://www.youtube.com/watch?v=dFJjaj7pXsA
![]()

in canada is het net zo makkelijk om aan wapens te komen en daar gebeurt het niet...Het is belachelijk... In Amerika vallen jaarlijks honderden doden door die gemakkelijke verkoop van vuurwapens. Onbegrijpelijk, maar dat is Amerikaanse "cultuur". Iedereen heeft het recht om zich als een cowboy te verdedigen. Volgens mij mag je ze zelfs meenemen in de wagen.
en dat laatste bleek dus ook zwaar overdreven te zijn en het resultaat van slim knippen en plakken.In de documentaire Bowling for Columbine (Michael Moore) ging het ook over het waarom er zoveel misdaad is in USA terwijl in Canada zo weinig misdaad is.
Het hoge aantal wapenbezitters in Amerika wordt aangehaald als de reden voor het al even hoge aantal schietincidenten dat jaarlijks plaatsvindt in de VS.
Moore vraagt zich in Bowling for Columbine af waarom de moorden op de Columbine High School plaatsvonden, en waarom het aantal geweldsdelicten in Amerika zo veel hoger ligt dan in bijvoorbeeld Canada en het Verenigd Koninkrijk.
De film haalt ook absurde dingen aan, zoals het feit dat je bij sommige banken bij het openen van een bankrekening een wapen naar keuze krijgt, en je kogels kan kopen bij een kapper of bij een supermarkt. In de film wordt ook gezorgd dat Walmart stopt met het verkopen van kogels.

in canada is het net zo makkelijk om aan wapens te komen en daar gebeurt het niet...
Een levend iets afknallen geeft natuurlijk veel meer voldoening he, lijkt me logisch.kun je beter kleiduiven gaan schieten met een groot kaliber
krijg je tenminste nog voldoening van
Idd is maar 436 euro.580 dollar voor een nieuwe glock?
****ing cheap man
hehehehe,ja als ik in de winkel bij mijn schietschool loop,en al die goodies daar zie,word ik helemaal opgewonden.