XXL Nutrition

wapens halen in USA......

ik heb NOOIT TBS gekregen, ben alleen voor behandeling in een TBS inrichting geweest........op bijzondere voorwaarde/maatregel.
;)

waarom dat dan?!jij leeft volgens de 10 geboden..dan mag je toch niet stelen, moorden, jaloers zijn etc. en als iemand je klappe geeft moet je de andere wang toe keren..daarom rijst bij mij de vraag hoe kan zo'n christen nou behandeling hebben gehad in een tbs kliniek?!:D

• Topic Starter Topic Starter
waarom dat dan?!jij leeft volgens de 10 geboden..dan mag je toch niet stelen, moorden, jaloers zijn etc. en als iemand je klappe geeft moet je de andere wang toe keren..daarom rijst bij mij de vraag hoe kan zo'n christen nou behandeling hebben gehad in een tbs kliniek?!:D
omdat ik toen nog vrijgzel was en leefde volgens mijn eigen regels......en dat ging vaak fout.
;)

Klus, zeg nou niet dat je het woord van God gaat verkondigen met een pistool in je hand? Jezus christ you must be desperate;)

Klus, zeg nou niet dat je het woord van God gaat verkondigen met een pistool in je hand? Jezus christ you must be desperate;)
waarom lezen zo weinig mensen mijn postjes?

dit topic was om aan te tonen hoe makkelijk het is voor een buitenlander, om in de USA aan een wapen te komen!

zucht..........dit is denk ik de 4e keer ofzo dat ik dit vermeld.......
:(

Sorry hoor, heb het niet helemaal doorlezen.

waarom lezen zo weinig mensen mijn postjes?

dit topic was om aan te tonen hoe makkelijk het is voor een buitenlander, om in de USA aan een wapen te komen!

zucht..........dit is denk ik de 4e keer ofzo dat ik dit vermeld.......
:(

Hoe zou dat toch komen...:rolleyes:
:D

Omdat veel DBB'ers liever een snelle ongefundeerde opmerking het forum op slingeren dan er een beetje tijd in te steken en hun vraag te onderbouwen. :D

Ja en als ze dat doen dan worden ze weer beschuldigd van zinloze reacties, omdat ze er te weinig verstand van zouden hebben:rolleyes:
:D

Laatst bewerkt:
je hebt gelijk.

alleen zeep veronderstelde dat ik graag TBS wilde hebben.........nu ben ik wel gestoord, maar de kans op herhaling ( mocht ik uberhaupt al een delict plegen met wapens) is uiterst klein.
;)

Ik denk dat je zeekip bedoelt en ik wilde alleen zeggen dat geweld met vuisten net zo fout kan zijn als met een wapen.

Ik denk dat je zeekip bedoelt en ik wilde alleen zeggen dat geweld met vuisten net zo fout kan zijn als met een wapen.

idd, sorry voor het onjuist spellen van je naam.......
:o

bij mij ging het om geweld tijdens inbraken, bedrijfskraken.....dus puur materialistisch gezien.
;)

ik ben ook geen voorstander van lukraak je vuisten gebruiken, daarvoor heb ik een mond gekregen: om te communiceren!

idd, sorry voor het onjuist spellen van je naam.......
:o

bij mij ging het om geweld tijdens inbraken, bedrijfskraken.....dus puur materialistisch gezien.
;)

ik ben ook geen voorstander van lukraak je vuisten gebruiken, daarvoor heb ik een mond gekregen: om te communiceren!

Ik vergeef u, mijn zoon :)

Ik doe wel meer met mijn mond

.

Laatst bewerkt:
En een h**r nken met wat wit in de neus is dubbel verboden. :roflol: Het blijft een achterlijk land.

En een h**r nken met wat wit in de neus is dubbel verboden. :roflol: Het blijft een achterlijk land.

sterker nog:

wanneer een vrouwelijke agente je uitlokt tot prostitutie hoef je alleen maar ja te antwoorden en je zit vast!
( en dan heb je haar nog niet eens aangeraakt!!)
:eek::D

sterker nog:

wanneer een vrouwelijke agente je uitlokt tot prostitutie hoef je alleen maar ja te antwoorden en je zit vast!
( en dan heb je haar nog niet eens aangeraakt!!)
:eek::D

heb je dat al meegemaakt dan tijdens je hoerenlopenrij in de usa? :D

Terug
Naar boven