Fitness Seller

wapens halen in USA......

Zijn e dan helemaal geen beperkingen in de usa? Ik dacht bijvoorbeeld dat volautomatische wapens verboden waren daar of klopt dit helemaalniet?

Het ligt er net aan in welke staat je bent. In CA bijvoorbeeld zijn volautomatische wapens dacht ik niet verboden, maar je mag niet met de volautomatische stand schieten, alleen semi-automatisch.

In Vegas heb ik een jaar of 2 geleden met een volautomatische M16 geschoten op een poster van Bin Laden...Heb de poster nog steeds hier liggen. 2 mags, de eerste prrrrrrrt, prrrrrrrt, prrrrrrrt...En de 2e PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT. Leeg. :D

Echt vet was dat!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overigens mag dat in CA wettelijk gezien ook niet, op een target richten met een afbeelding van een bestaand persoon.
Vegas ligt trouwens in NV...

Edit: En nou niet gaan lopen zeiken hoeveel ik heb gemist...Het enige waar ik ooit eerder mee geschoten heb is een luchtbuks. :o

vet:D heb je er 1 gekocht voor huis/eigendom bescherming klusmier?

• Topic Starter Topic Starter
Kleine toevoeging...

Wanneer kan TBS met dwangverpleging opgelegd worden?

De verdachte heeft een ernstig misdrijf begaan.

Bij de verdachte bestond ten tijde van het begaan van het misdrijf een “gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van de geestvermogens” (kort gezegd een psychische stoornis), waardoor het misdrijf hem/haar geheel of gedeeltelijk niet toegerekend kan worden.

In het spraakgebruik gehele of gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaarheid.
Er bestaat, vanwege de psychische stoornis, gevaar voor herhaling.

je hebt gelijk.

alleen zeep veronderstelde dat ik graag TBS wilde hebben.........nu ben ik wel gestoord, maar de kans op herhaling ( mocht ik uberhaupt al een delict plegen met wapens) is uiterst klein.
;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik was niet geheel zeker, vandaar, maar idd het is enorm. Hoeveel verkeersdoden zouden er vallen? Stel je eens voor dat er een veelvoud aan doden zouden zijn door wapens VS verkeer in Nederland of België. Ondenkbaar, en toch doet de overheid er daar niks aan. Liever hun trots behouden (de cowboy uithangen) dan de wapenwet verstrengen. Compleet wacko daar.

ze hebben het ooit al eens bespreekbaar willen maken, maar aangezien het hun 1e regel in de grondwet betreft, zal dat wel zo blijven..........
:o

ze hebben het ooit al eens bespreekbaar willen maken, maar aangezien het hun 1e regel in de grondwet betreft, zal dat wel zo blijven..........
:o
Tja voor een grondwetswijziging heb je ook in Amerika wellicht 2/3 meerderheid nodig. Lijkt me bijna onmogelijk, gezien je dan tegen een muur van republikeinen opbotst.

damn zo'n glock kost aardig wat zeg :S
anyways maak fotos van de machine geweren :D jachtgeweren zijn soft.
Volautomatische wapens zijn ook in de VS verboden in sommige staten kun je zelfs vervolgd worden door er over te praten.

Btw. duur doe glock hier haal je die voor 70 euro. ???

je hebt gelijk.

alleen zeep veronderstelde dat ik graag TBS wilde hebben.........nu ben ik wel gestoord, maar de kans op herhaling ( mocht ik uberhaupt al een delict plegen met wapens) is uiterst klein.
;)

je bent overdreven christen dus wat je ook doet je krijgt tbs

tokkies :rolleyes:

Darwin had een Beagle en leverde de mensheid oneindig veel meer op dan al die klote k*nkerwapens op de wereld bij elkaar.

Vreemde is dat ik verwacht dat een boel 'deagle' dragers de 'beagle bevindingen' niet willen of kunnen begrijpen.

Probeer maar eens in de USA het wapenbezit bespreekbaar te maken.

Aantal doden met vuurwapens in Engeland, Duitsland, Japan of Canada : minder dan 200.
In de USA : 11600.
Dit is totaal buiten proportie.
In Canada waren het er geloof ik zelfs maar 11.

De NRA en zijn ruim 4 miljoen leden willen van geen extra beperkingen weten.

Het leuke is in Canada zijn volgens mij ook vuurwapens legaal (of in ieder geval redelijk legaal.)

Amerikanen zijn gewoon crazy mother****ers...

klusmier!!wrom heb jij nou TBS gekregen?!ben je nou echt een sick MotherFu%êr??od is het weer een mythe?!

Die korte termijn geld toch alleen voor geweren? Voor een handvuurwapen moet je volgens mij 2 weken wachten. Of is dit in iedere staat verschillend...

Terug
Naar boven