Fitness Seller

wapens halen in USA......

Heb je die nodig voor je security werk in je kerkgemeenschap?

in zwitserland schijn je gewoon machine geweren te kunnen kopen , en het is om de hoek
moet je wel aardig centje meenemen :P

• Topic Starter Topic Starter
topic was alleen om aan te geven hoe makkelijk je hier aan een wapen kan komen!

nee, ik heb geen wapen gekocht, heb het ook niet nodig.
;)

topic was alleen om aan te geven hoe makkelijk je hier aan een wapen kan komen!

nee, ik heb geen wapen gekocht, heb het ook niet nodig.
;)

een echte man heeft een vuurwapen in zijn bezit...

niet echt, maar het is wel focking chill, ookal wordt er teveel misbruik van gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
een echte man heeft een vuurwapen in zijn bezit...

niet echt, maar het is wel focking chill, ookal wordt er teveel misbruik van gemaakt

daarom juist!

wanneer ik ruzie heb wil ik het met mijn mond af kunnen, desnoods icm handen en voeten.......

niet later spijt krijgen dat je iemand "per ongeluk" hebt vermoord, omdat je je liet leiden door je woede....
;)

Je kan ook iemand zwaar molesteren met handen en voeten en daar krijg je TBS voor in Nederland.

Het is toch allang duidelijk waarom er wapens worden verkocht in Amerika of niet.

.

Laatst bewerkt:
Vuurwapens... :roflol:

Epic fail.

niet als je de rechter ervan kunt overtuigen dat het geen opzet was......

TBS wordt alleen gegeven als de kans op herhaling groot is.
;)
:p

Kleine toevoeging...

Wanneer kan TBS met dwangverpleging opgelegd worden?

De verdachte heeft een ernstig misdrijf begaan.

Bij de verdachte bestond ten tijde van het begaan van het misdrijf een “gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van de geestvermogens” (kort gezegd een psychische stoornis), waardoor het misdrijf hem/haar geheel of gedeeltelijk niet toegerekend kan worden.

In het spraakgebruik gehele of gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaarheid.
Er bestaat, vanwege de psychische stoornis, gevaar voor herhaling.

Het is belachelijk... In Amerika vallen jaarlijks honderden doden door die gemakkelijke verkoop van vuurwapens. Onbegrijpelijk, maar dat is Amerikaanse "cultuur". Iedereen heeft het recht om zich als een cowboy te verdedigen. Volgens mij mag je ze zelfs meenemen in de wagen.

Maak er maar duizenden van!

Probeer maar eens in de USA het wapenbezit bespreekbaar te maken.

Aantal doden met vuurwapens in Engeland, Duitsland, Japan of Canada : minder dan 200.
In de USA : 11600.
Dit is totaal buiten proportie.
In Canada waren het er geloof ik zelfs maar 11.

De NRA en zijn ruim 4 miljoen leden willen van geen extra beperkingen weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik was niet geheel zeker, vandaar, maar idd het is enorm. Hoeveel verkeersdoden zouden er vallen? Stel je eens voor dat er een veelvoud aan doden zouden zijn door wapens VS verkeer in Nederland of België. Ondenkbaar, en toch doet de overheid er daar niks aan. Liever hun trots behouden (de cowboy uithangen) dan de wapenwet verstrengen. Compleet wacko daar.

Ja ik was niet geheel zeker, vandaar, maar idd het is enorm. Hoeveel verkeersdoden zouden er vallen? Stel je eens voor dat er een veelvoud aan doden zouden zijn door wapens VS verkeer in Nederland of België. Ondenkbaar, en toch doet de overheid er daar niks aan. Liever hun trots behouden (de cowboy uithangen) dan de wapenwet verstrengen. Compleet wacko daar.

Er zijn ook burgemeesters die zich inzetten voor meer controles op wapenbezit.

De New Yorkse burgemeester, Michael Bloomberg, is de voortrekker.
Zijn actiegroep ‘Mayors Against Illegal Guns’ vertegenwoordigt intussen al meer dan 180 Amerikaanse burgemeesters.

De vraag is echter of Bloomberg en anderen veel zullen kunnen bereiken. Ze hebben immers een machtige tegenstander: de National Rifle Association (NRA).

De in Virginia gevestigde belangenorganisatie pakte Bloomberg in een van haar meest recente magazines keihard aan.
De NRA en zijn ruim 4 miljoen leden willen van geen extra beperkingen weten. En de politici in Washington luisteren.

De NRA – volgens sommigen de machtigste non-profitorganisatie in de VS – is immers een efficiënte lobbymachine.
De organisatie is een belangrijke leverancier van stemmen en campagnegeld voor de Republikeinen.

De NRA zou ook mede verantwoordelijk zijn voor het verlies van de Democraat Al Gore bij de presidentsverkiezingen in 2000.

Gore had zich in de nasleep van het Columbine-bloedbad achter wapenbeperkingen geschaard, waarop de NRA in staten als Tennessee en Arkansas agressief campagne voerde tegen Gore. Hij verloor beide staten en daarmee ook het presidentschap.

Het verklaart waarom waarnemers weinig politieke actie verwachten na de slachtpartij in Virginia Tech.
Democraten zijn niet vergeten wat Gore acht jaar geleden overkomen is.

Bovendien hebben verschillende Democraten in het nieuwe Congres hun verkiezing in Republikeinse districten mede te danken aan hun verzet tegen nieuwe controles op vuurwapens.

Voor veel Amerikanen is het wapenbeleid ook geen cruciaal politiek thema, tenzij natuurlijk voor de fervente leden van de NRA.

Een koele politieke berekening leert dan dat pleiten voor extra wapencontroles meer stemmen kost dan oplevert, ook al is de helft van de Amerikanen voor wapenbeperkingen.

http://tijdblogs.typepad.com/bigapple/2007/04/wilde_westen.html

zo'n deagle is vet!

Zijn e dan helemaal geen beperkingen in de usa? Ik dacht bijvoorbeeld dat volautomatische wapens verboden waren daar of klopt dit helemaalniet?

Ja er zijn beperkingen, heeft te maken met pre-ban wetgeving etc...

En voor de mensen die roomser zijn als de paus...

Guns don't kill people, people kill people.

....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven