Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
topic was alleen om aan te geven hoe makkelijk je hier aan een wapen kan komen!
nee, ik heb geen wapen gekocht, heb het ook niet nodig.
![]()
een echte man heeft een vuurwapen in zijn bezit...
niet echt, maar het is wel focking chill, ookal wordt er teveel misbruik van gemaakt

Je kan ook iemand zwaar molesteren met handen en voeten en daar krijg je TBS voor in Nederland.

Het is toch allang duidelijk waarom er wapens worden verkocht in Amerika of niet.

niet als je de rechter ervan kunt overtuigen dat het geen opzet was......
TBS wordt alleen gegeven als de kans op herhaling groot is.
![]()
Het is belachelijk... In Amerika vallen jaarlijks honderden doden door die gemakkelijke verkoop van vuurwapens. Onbegrijpelijk, maar dat is Amerikaanse "cultuur". Iedereen heeft het recht om zich als een cowboy te verdedigen. Volgens mij mag je ze zelfs meenemen in de wagen.
Ja ik was niet geheel zeker, vandaar, maar idd het is enorm. Hoeveel verkeersdoden zouden er vallen? Stel je eens voor dat er een veelvoud aan doden zouden zijn door wapens VS verkeer in Nederland of België. Ondenkbaar, en toch doet de overheid er daar niks aan. Liever hun trots behouden (de cowboy uithangen) dan de wapenwet verstrengen. Compleet wacko daar.
Ja ik was niet geheel zeker, vandaar, maar idd het is enorm. Hoeveel verkeersdoden zouden er vallen? Stel je eens voor dat er een veelvoud aan doden zouden zijn door wapens VS verkeer in Nederland of België. Ondenkbaar, en toch doet de overheid er daar niks aan. Liever hun trots behouden (de cowboy uithangen) dan de wapenwet verstrengen. Compleet wacko daar.