Rasvatri
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m61
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Water drinken vult je maag, met een volle maag heb je minder/geen trek.
Gewoon niks. En als je een fatsoenlijk voedingsschema hebt kan je dat ook niet gebeuren.
Zorgen voor een normaal voedingsschema waardoor je geen erge trek kán krijgen![]()
Ik hoor graag hoe jullie zorgen dat je geen honger kan krijgen bij een cut @ 6%
Was het maar zo'n feest. Ja vetpercentage heeft er iets mee te maken. Hoe lager hoe meer hormonen zoals grehlin (en een heel aantal anderen) gaan werken om je signalen te geven weer te eten.En vetpercentage heeft iets te maken met je honger?
Als je ''hele erge trek'' krijgt, is er gewoon iets mis met je schema.
Of je nu cut met 6% of met 20%
Was het maar zo'n feest. Ja vetpercentage heeft er iets mee te maken. Hoe lager hoe meer hormonen zoals grehlin (en een heel aantal anderen) gaan werken om je signalen te geven weer te eten.
Was het maar zo'n feest. Ja vetpercentage heeft er iets mee te maken. Hoe lager hoe meer hormonen zoals grehlin (en een heel aantal anderen) gaan werken om je signalen te geven weer te eten.
(de hormonen)iets met veel volume..
Aardbijen, banaan, rijstwafels of een combinatie van de vorige
Hahaha wat een reacties, ik ga voor de gekookte aardappel.
Nadeel is dan weer wel dat ik eerst dat ding moet gaan staan koken..

Dan heb ik dat inderdaad verkeerd, daar had ik niet aan gedacht(de hormonen)
Misschien had ik teveel aannames. TS is 80 kg.
Ik ging er sowieso vanuit dat hij niet op 6% staat, want als dat zou zijn, zou hij zelf wel een antwoord op de vraag weten (mijn aannames).

Het is niet alleen bij 6% natuurlijk, hoe lager en langer hoe erger het word afhankelijk voor je gevoeligheid. Maar het kan wel met voeding beperkt worden, ik geloof met high protein moderate fat en carb cycling, alleen ik weet niet of dat op lange termijn blijft werken.
Mijn ervaring is namelijk zelfs dat het na een tijd zo psychologisch kan zijn dat ik alleen maar aan eten dacht zelfs na een refeed met extra gesnoep en nog een dubbele extra maaltijd erbovenop, dan sta je op ontploffen en heb je nog steeds zin om te eten.
Dan is dat inderdaad psychologisch geworden.Het voorbeeld wat ik noem helpt ook maar tijdelijk.Vandaar dus dat ik voedingsschema noemde. Misschien ga ik er (onterecht) teveel vanuit dat iemand met zo'n vraag een slecht voedingsschema heeft![]()
Het voorbeeld wat ik noem helpt ook maar tijdelijk.
Wat vind jij dan een goed of slecht voedingsschema? Want wat ik over macros meldde zegt nog weinig.
tussen mijn ontbijt, lunch en avondeten eet ik 2 manderijnen en 1 banaan als tussendoortje om mijn metabolisme goed draaiende te houden. het ligt er ook aan of je in een bulk zit of cut. voor een bulk zou ik een zwaarder tussendoortjes nemen, hand vol noten oid.