Fitness Seller

Peiling Wat betaal jij voor je sportschool abonnement?

Peiling Peiling Wat Betaal Jij Voor Je Sportschool Abonnement?

• Totaal stemmers
    508
Status
Niet open voor verdere reacties.
180 euro per jaar
Onbeperkt

€32,50 per maand dus X 12= €390,-

27.5 euro/maand all fitness center ekeren ^^

all-in drank, sauna , veel toestellen , enz 40euro de maand met contract van 2 jaar met 3maanden opzeg.

Per jaar ong 70 euro op de universiteit. :D

edit: dat is dus onbeperkt fitnessen, met alles aanwezig wat je nodig hebt plus ruim voldoende gewichten.
daarnaast kun je ook gratis volleyen, squashen, tennissen, boksen, eigenlijk alles wat je kunt bedenken. Er is tegenwoordig wel een limiet aan het aantal gratis cursussen.

Laatst bewerkt:
+/- 30 euro, ik betaal per halfjaar.

61.95 per maand gezinstarief.
Hiermee trainen wij onbeperkt en kan ons kindje ook naar de opvang en straks als ze ouder is mee trainen met fit for kids ofzo...

295 per jaar. je mag zoveel gaan als je wil en sauna&zonnebanken erbij

Momenteel nog 30 vanwege studentenkorting maar vanaf augustus wordt het 47/maand. (ander fitnesscentrum ook, meer hardcore.)

180 euro per jaar of 20 euro per maand

350 per jaar, en is zowat goedkoopste uit de streek.
Valt me op dat in NL de prijzen lager liggen.

29,50 per maand.

Is het niet beter om te vragen hoeveel betaal je voor een jaar.

Je pakt toch geen abbo voor een maand. Trainen doe je enkele jaren achtereen...

250 per jaar

Is het niet beter om te vragen hoeveel betaal je voor een jaar.

Je pakt toch geen abbo voor een maand. Trainen doe je enkele jaren achtereen...

250 per jaar

ik zit nu al 4 jaar n'half bij de zelfde gym en betaal nog steeds per maand

€ 18,50 p/m in Beverwijk

Was eerst voornamelijk lage gewichten maar nu hebben ze uitgebreid en hebben ze alles

42 per maand, veel te duur maarja.

Per jaar ong 70 euro op de universiteit. :D

edit: dat is dus onbeperkt fitnessen, met alles aanwezig wat je nodig hebt plus ruim voldoende gewichten.
daarnaast kun je ook gratis volleyen, squashen, tennissen, boksen, eigenlijk alles wat je kunt bedenken. Er is tegenwoordig wel een limiet aan het aantal gratis cursussen.

Yup ik ook 70 euro per jaar, en ik maak er optimaal gebruik van :D.

44 euro p/maand, belachelijk duur voor wat er ons aangeboden word in de krachtsectie daar, dumbbells gaan eigenlijk maar tot 26 tot een of andere relaxte gast er een paar gemaakt had op de draaibank waar je tot 60kg op kan laden, verder geen peckdeck of andere fancy shit, 2 barbells en maar een 350kg aan schijven. Tis ff behelpen tot ze gaan verhuizen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven