Fitness Seller

Wat bodybuilding met MIJ deed (60kg>107kg>85kg>...?kg)

JvR90

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Helemaal links was hoe ik begon, het midden was najaar 2007 en helemaal rechts was deze zomer.

Je ziet dus duidelijk hoe dun ik begon en hoe mislukt mijn bulk was. Bij die bulk had ik nog steeds totaal geen verstand van voeding en ik volgde het advies om te eten wat je tegen komt. Ik ging lekker, kwam veel spieren aan, maar toen kreeg ik een rugblessure en moest ik tijdig stoppen met KT. Toen begon mijn lichaam door al die suikers en vette rommel toch behoorlijk wat vet aan te zetten. Rond november 2007 besloot ik dat het tijd werd om te cutten en in april woog ik zo'n 89kg. Daarna ging ik langzaam naar de 84kg om voor de zomer zo droog mogelijk te staan.
2aj2exl.png

Laatst bewerkt:
mooi he wat bb met je kan doen:)

Je staat er nu weer netjes voor! Hoe heb je je cut aangepakt? Hoeveel kcal onder je onderhoud, hoe vaak cardio etc.?

Redelijke transformatie inderdaad!! Keep up the good work :thumbs:

Je ziet dus duidelijk hoe dun ik begon en hoe mislukt mijn bulk was. Bij die bulk had ik nog steeds totaal geen verstand van voeding en ik volgde het advies om te eten wat je tegen komt. Ik ging lekker, kwam veel spieren aan, maar toen kreeg ik een rugblessure en moest ik een tijdig stoppen met KT. Toen begon mijn lichaam door al die suikers en vette rommel toch behoorlijk wat vet aan te zetten.

Echt precies mijn eigen verhaal, alleen bij mij is de cut nog bezig. Ik heb zelf ook een rugblessure gehad, te zwaar gebulkt en troep gegeten, ik ben skinny geweest en ben nu weer aan het cutten.

En toch heb je het erg goed gedaan voor een jaar training, goed fysiek, zeker voor je lengte en ook erg mooie krachtstats al. Veel succes verder!;)

Netjes hoor! leuk om de vooruitgang te zien. aardig gebulkt zo te zien als je van 60 kg afkwam.. woog eerst ook 60 en was al blij dat ik tot 80 kg kwam in de bulk :p

Goede progressie hoor

• Topic Starter Topic Starter
Je staat er nu weer netjes voor! Hoe heb je je cut aangepakt? Hoeveel kcal onder je onderhoud, hoe vaak cardio etc.?

Mijn cut schema:

Banaan
Whey 30gr
Amino's
Multi-vit's
Omega's

Brinta 80gr met water

Kwark 500gr
Pinda's ongezouten 100gr

Magere melk 1liter

Brinta 80gr met water (alleen op trainingsdagen)
Amino's
Koolvis 100gr
Rauwkost

-Training-

Whey shake 30gr
Amino's
Banaan (alleen op trainingsdagen)

Koolvis 100gr
Rauwkost
2 ei-witten

Kipfilet 230gr
Bak sla

Kwark 500gr
Casseine shake 30gr (alleen op trainingsdagen)
Amino's

Zoals je ziet zeer veel eiwit (ruim boven de 420gr) en zeer weinig koolhydraten (alleen in de ochtend en rondom de training) en geen vet, op de pinda's na. Ik dronk zo'n 6liter water per dag. Ik bleef de hele dag door eten om mijn stofwisseling hoog te houden.

Training
Ik trainde kort maar krachtig om spier afbraak tegen te gaan. Ik trainde dus alleen met compounds (Rippetoes).

In de hele cut periode heb ik hooguit 10x aan cardio gedaan (hardlopen), ik vond cardio niet echt nodig want ik vond spierherstel en behoud belangrijker dan vet verlies.

Laatst bewerkt:
Bodybuilding serves u well!
:thumbs:

dus als ik het goed begrijp was je op paar maand 47kg bijgekomen?

Very nice :thumb:

de uiterst rechtse foto vind ik AF!

hoelang heb je over cut gedaan? Ziet er nu echt super uit man.

mooi resultaat jvr ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg wat vragen over hoe mijn clean bulk schema dat ik nu volg er uit ziet, daarom post ik deze even in dit topic:

2ilbj1u.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven