MuscleMeat

Wat bodybuilding met MIJ deed (60kg>107kg>85kg>...?kg)

goede progressie. Je hebt een zeer sublieme chest!

het duurt wel even voordat je een echte maaltijd tot je neemt he...

2 x brinta en 2 x 500 gr kwark...

wat zijn je bevindingen van dit schema?

• Topic Starter Topic Starter
Wel aardig, zeer weinig vet gegained, alleen sta ik nu weer stil qua gewicht. Ik kijk het nog even aan anders moet ik weer wat hoger in me kcal gaat zitten, wat clean erg moeilijk gaat worden kan ik je vertellen. Als het goed is weeg ik nu rond de 90kg, alleen vertrouw ik mijn weegschaal niet helemaal.

Edit: op de dagen dat ik train neem ik ondertussen overigens 70gr brinta extra na de training.

Laatst bewerkt:
Netjes gecut ;)

Mooie vooruitgang

Heb je veel striemen opgelopen in die bulk-periode?

Heb je veel striemen opgelopen in die bulk-periode?

ja, heel veel. Hele dikke bij mijn oksels (waar borst en schouder samenkomen) en heel veel dunne aan de binnen kant van mijn boven armen. Ook wat dunne op mijn benen. Maar die bij m'n oksels zien er echt pijnlijk uit. Van die hele dikke gerimpelde dingen.

In het begin vond ik het vervelend maar je went er wel aan.

ja, heel veel. Hele dikke bij mijn oksels (waar borst en schouder samenkomen) en heel veel dunne aan de binnen kant van mijn boven armen. Ook wat dunne op mijn benen. Maar die bij m'n oksels zien er echt pijnlijk uit. Van die hele dikke gerimpelde dingen.

In het begin vond ik het vervelend maar je went er wel aan.

Ik vond het in het begin juist een mooi teken dat ik groeide, nu vindt ik het vreselijk dat ik eermee opgezadelt zit. Op mijn sportschool zijn er wel eens mensen naar me toe gekomen die ik totaal niet ken met de vraag of ze mijn striemen een beter konden zien.:o
Ik ben benieuwd of ze nog een beetje vervagen, jij ook veel geluk toegewenst daarmee!;)

Netjes .

Ik vond het in het begin juist een mooi teken dat ik groeide, nu vindt ik het vreselijk dat ik eermee opgezadelt zit. Op mijn sportschool zijn er wel eens mensen naar me toe gekomen die ik totaal niet ken met de vraag of ze mijn striemen een beter konden zien.:o
Ik ben benieuwd of ze nog een beetje vervagen, jij ook veel geluk toegewenst daarmee!;)

Ja eigenlijk als ik eerlijk ben vond ik ze in het begin ook wel stoer, maar ik zit er nu niet zo heel erg mee. Ik "zie" ze niet eens meer als ik in de spiegel kijk, ben er aan gewend. maar ze zijn bij mij wel wat vager qua kleur geworden, eerst waren ze knal paars, nu lichtroze.

Terug
Naar boven