AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Purple zei:
Pff.. het leek wel of ik opstond met een flinke kater, nou best raar water heb ik daar gedronken in Rotterdam... Net of er iemand met een hamer op mijn hersenen aan het slaan was zo voelde het...

Maar heb jou niet gezien daar.... was je er wel?

Ik ben er wel geweest, Heb je volgens mij mega verliefd aan zitten kijken ;) Maar was wel snel weer weg. Ben rond een uur of 6 weg gegaan al. Moet zeggen dat ik het allemaal wel erg leuk vond.

Jammer dat de maatjes van de gym gewoon niet gekomen zijn ! Zullen s'avonds wel gegaan zijn.

Nou ja zeg... Maar had je dan me niet even gedag kunnen zeggen...

Net gegeten, zo nog ff werken en daarna lekker trainen. :cool:

volgens mij zit ik te werken

Purple zei:
Nou ja zeg... Maar had je dan me niet even gedag kunnen zeggen...

Sommige mensen zijn gewoon verlegen en durven geen contacten te leggen!
Wel jammer dat er zo'n groepje bestaat, maar goed op het forum durft ie wel van alles hoor :D

Nog maar 2 uur tot het krachthonk :cool:

Nog maar 2 weken tot mijn nieuwe auto (nieuwe ford focus 18 tdci sport new edtion sportversie). ik ga de auto nog uitbreiden met een andere autoradio pioneer DEH-P80MP (, 2 extra luidsprekers in de hoedenplank (er zitten standaard al 6 in) want die heb ik nog over van een vorige wagen , 4 kanaalsversterker en een subwoofer van rond de 800 watt.

De autoradio heb ik al gezien voor 350, en de rest van de apparatuur kan ik goedkoop overnemen van een goede vriend. :D

Pimp my ride baby.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.989
Emile zei:
Nog maar 2 uur tot het krachthonk :cool:

Nog maar 2 weken tot mijn nieuwe auto (nieuwe ford focus 18 tdci sport new edtion sportversie). ik ga de auto nog uitbreiden met een andere autoradio pioneer DEH-P80MP (, 2 extra luidsprekers in de hoedenplank (er zitten standaard al 6 in) want die heb ik nog over van een vorige wagen , 4 kanaalsversterker en een subwoofer van rond de 800 watt.

De autoradio heb ik al gezien voor 350, en de rest van de apparatuur kan ik goedkoop overnemen van een goede vriend. :D

Pimp my ride baby.

Mweh :D Jij gaat een pimp-mobile summer tegemoet :)

ben net terug van de sportschool ondanks voorhoofdholte-ontsteking tóch getraind, heerlijk. Schouders stonden er lekker droog op, nu m'n middel nog droog krijgen :(

Nog heel even hier hangen ( 20 min ), Zo lekker richting de gym. Hopelijk nie te druk op de weg..

Ben aan het surfen voor die domme crack van fitness assistant 1.00. Zo meteen eten en dan naar de gym

Te laat...

Ik ga maar eens trainen.

Ben aan het bijkomen van een lekker zware beentraining
Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen :p

Hoop het niet voor je, anders weet je niet of het effectief was :D

Mijn beentraining van vorige week heeft me nagenoeg invalide gemaakt voor een aantal dagen :cool:

m'n bak havermout aan t leegsmikkelen :lick: na een goede workout van me rug

zit dus een pak gevulde mergpijpjes naar binnen te werken he.
Ik vind dat ik dat verdiend hebt na mn been training van vandaag :p

Terug
Naar boven