XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Shakje aan het stouwen... :cool:

Op mijn werk en dadelijk aan de koffie.

Vandaag krijg ik mijn nieuwe autoversterker met subwoofer. De versterker is van het merk phonic is een professioneel amerikaans merk. De output van de versterker is helemaal per kanaal te regelen en is voorzien van neon-verlichting. Ik krig er ook nog een subwoofer in een mooie kast erbij. Ik neem alles voor een prikkie over aangezien mijn maat het niet meer gebruikt :cool:

Aan het werk... Heb zin om te trainen maar helaas moet ik nog een halve dag wachten.

ook op min werk, ben mij aan het vervelen

vanavond quads trainen en waarschijnlijk ook mn rug

Euhm surfen en zo alweer vreten :D

Sjah... Weer op het werk, beetje sms, mail, en andere onnozele dingen. Zo maar een bakkie thee scoren

Bakkie kwark aan het eten :cool:

Kwark op.. Bijna vrijdag gelukkig weer... Vanavond benen trainen.

Gisteren schouders, rug, en beetje biceps/ triceps gedaan. Vannacht veel last van gehad :(

Nu weer bakkie thee

Aan het werk.. Ik heb zin in warme chocolade melk met slagroom...

Beetje raar eigenlijk want van chocolade melk en slagroom hou ik normaal niet van..

:D

Eten... En eum aan het voorbereiden op training met squat/hacksquat/deadlift/romanian deadlift en bench... :o

ben ziek, en lig in bed...zucht! :o :(

boek arbeidsrecht lezen

Exploitatie berekening aan het maken...

beetje surfen..wachten op het avond eten, me hungry. vanavond naar een verjaardag...geeeeen zin in. Op de dagen die ik niet train wil ik s'avonds wel btje relaxen, moet je weer zo gespeeld blij doen :p

pfff....2019 posts, stelletje spammers. :spam:

Sorry ? Niet boos doen :(

Terug
Naar boven