Fitness Seller

Wat doe je NU?

Mooi woord voor drugskoerier ;)

Ik ben me aan het irriteren dat de zoekfunctie bij mij nog steeds niet werkt... Grr...

Wat wil je zoeken dan?? :D

Ben een bossebol aan het verteren :o

zit thuis in de ziektewet heb mijn kaak ontstoken en moet vandaag een wortelkanaal behandeling onder gaan :(

Ach zielig zeg...

Kom net me bed uit... :o Wil even delen dat ik VRIJ ben !! en morgen ook :D

Zo eens kijken of ik van de bovenste verdieping van mijn huis nog een speelkamer kan maken :D

Zojuist een half uur bezig geweest mijn whiteboard schoon te maken.

M'n collega en ik hadden een Edding stift perongeluk aangezien voor een whiteboard stift. :o

Bordje bami aan het eten...

Loeren naar een "nieuwe" pc veel te veel keus :D

MrJ zei:
Zojuist een half uur bezig geweest mijn whiteboard schoon te maken.

M'n collega en ik hadden een Edding stift perongeluk aangezien voor een whiteboard stift. :o

Als je met een whiteboard stift over het geschrevene van een edding stift schrijft, kan je het met een gewone borstel/papier afvegen.

Probeer het eens uit op een klein stukje.

sommandas zei:
Als je met een whiteboard stift over het geschrevene van een edding stift schrijft, kan je het met een gewone borstel/papier afvegen.

Probeer het eens uit op een klein stukje.

Yeps, maar we hadden wel erg veel geschreven. :p

Dus met speciale cleaners (voor onze kopieermachines) zijn we bezig geweest. Alles stinkt nu naar die schoonmaakbagger en ik ben zo high als een kanarie. :D

MrJ zei:
Yeps, maar we hadden wel erg veel geschreven. :p

Dus met speciale cleaners (voor onze kopieermachines) zijn we bezig geweest. Alles stinkt nu naar die schoonmaakbagger en ik ben zo high als een kanarie. :D

Hoe heet dat schoonmaakmiddel?

dat is een mooi hoofd dat je daar hebt Mr J

Ik ben kip aan het eten met aardappeltjes en broccolli

Jammie :D

Terug
Naar boven