AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Gaaaaaapp ...wakker worden. Beetje dbb aan het kijken, bedenken wat ik zo ga doen ..

Ff op dbb aan het surfen en net weer geld overgeheveld naar mn PayPal voor de grote bestelling :D

lam zijn, gister de verkeerde meiden gepakt... over de zin van het bestaan nadenken.. en natuurlijk ff op dbb.com koekuh :)

me vervelen achter de computer :( kan me vriendin weer niet zien omdat ze moet leren voor der examens :sad:

dalijk familie BBQ :mad: :barf:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
Hehe leuk he family-BBQ lol met een beetje geluk steekt er een regenbuitje op :devil:

Of je zegt gewoon dat je in je cuttings-refeed-olijfolie-schema zit dan hoef je miss niet te gaan :roflol:

Gisteren zalig getraind met 25 graden, perfecte trainingstemp voor verbranden en warme spieren, wat ik altijd gewend was in Spanje, daarna lekker dutje gedaan, uit eten met Hert, en deze zalige zomerse dag werd afgesloten met een saai avondje werken.

NU: maar es douchen :(
Straks: Films afkijken en m'n homepage verbouwen. (Jaja, a storm is coming! :D )

beetje op dbb aant snollen. zo meteen beetje gamen en vriendin palen :D

Tussentijdse studie snack aan het doen.

Ben in de cut en heb te veel gepakt, maar ben er vandaag achter gekomen hoe lekker de aldi kip is die je per kg uit de vriezer haalt.. 5.5 euro, lekker cheap ook, maar is dus eeeeecht lekker, mjam

Zo weer verder studeren, moet en zal deze zomer afstuderen en over 2 weken tentamens.

Vervelen, en broodje eten...

Net 2broodjes gegeten en Football kijken (live Hamburg Blue Devils@ Admirals

in een spaans internet café zitten balen omdat het regend op zondag (dus niets open).
En dat na tig dagen stralend weer :rolleyes:

net even geleerd en dadelijk maar is benen training :cool:

nederlands leren.. :o

Denk aan mij, ik ga kijken of mijn vriendin wil palen :D.

Duim voor me :roflol:

ik hoop dat ze je pik onderkotst.

Hahahaha.

Mafkees. :D

lekker een baco aan het drinken, en een filmpje aan het kijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.300
Ik ben bezig met chemisch tellen en delen :D

En Hertje zit The Ring Two te kijken.
Daar kijk ik niet naar.
Da's troep die niet imponeert en bovenal laat het me schrikken en daar hou ik niet van.

Net Alexander gezien, was wel aardig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven