Fitness Seller

Wat doe je NU?

Trainen. :cool:

zo maar eens ff gaan eten idd, altijd goed:cool:

net wakker, k*t geslapen :( nergens zin in .. alleen in hangen

Draait op dit moment "Captain Jack - Drill instructor"

Eten. :cool:

Ik kom net uit bed.. ben nu aan het eten en koffie drinken.

Was gister uit geweest, het was wel grappig om weer even weg te zijn na lange tijd.
Toen we terug naar de auto liepen keek ik eventjes achterom en bleek er een vent achter ons te lopen met alleen een kort jasje aan en die had hij open verder helemaal naakt en zelfs geen schoenen aan. Da was wel een beetje om te lachen, maar hij bleef achter ons lopen tot bij de auto en begon zichzelf even een handje te helpen dus ik en vriendin snel de auto in en weggereden. Het was wel lachwekkend wat een debiel. :D

Zal wel iemand van het board geweest zijn ;)

zou me niets verbazen

Euh, ik eh was gister gewoon ehh thuis hoor.

Echt. :o

Zal ik het dan maar aftrappen..komt tie dan he

Liep ik gisteren twee vrouwen achterna die steeds achterom keken en liepen te giechelen, wat voor mij een hint was dat ze me leuk vonden. Dus ik denk kassa en ik doe alvast alles uit behalve mijn jas, ja toch wat frisjes he. Ben ik vlak achter ze stappen ze gauw in e auto en doen ze de deuren op slot. Dan maar een handjob he.

Beetje dipje, net cv overal op internet zowat gepubliceerd. Liefs zou ik nu tegen me vriendin aan liggen, mjah .. die zie ik dinsdag pas weer :(

eduardjanssen zei:

Liep ik gisteren twee vrouwen achterna die steeds achterom keken en liepen te giechelen, wat voor mij een hint was dat ze me leuk vonden. Dus ik denk kassa en ik doe alvast alles uit behalve mijn jas, ja toch wat frisjes he. Ben ik vlak achter ze stappen ze gauw in e auto en doen ze de deuren op slot. Dan maar een handjob he.
:roflol: :roflol: :roflol:

Ooohww was JIJ dat? :D

Moet eerst weer wat verdelen voor ik je...........

eduardjanssen zei:

Weet je zeker dat ze je niet uitlachten omdat je gulp openstond?

ben niet veel aan het doen.. happie eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.417
Kwark naast me, Assault on Precinct Nr 13 in m'n ooghoek en een PHP nieuwtje voor me.

Zit na te genieten van de verkoop van me BMW! :D

Net een zooi betalingen gedaan naar mijn PayPal toe!
Zit nu aan een bak kwark en neem daarna mn ZMA in en poets mn tanden en duik da mn nest in!

Laatste beetjes van voeding voor vandaag naar binnen stoppen, tanden en dan slapen...

Terug
Naar boven