XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Op het werk weer, heb niet echt veel zin. Moet nog tot 5 uur.. Verplichte pauze nemen denk ik.

Wakker worden, vakantie hebben bevalt me tot nu tot prima... krachtstats schoten echt flink omhoog afgelopen week, misschien toch te weinig rust genomen die tijd er voor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.444
Email beantwoorden. Templates beoordelen en laten wijzigen. Zo maar eens gaan douchen...en dan de kapper opzoeken. Niks zo lekker als die tondeuse op je kop te voelen :D

Daarna maaltijd en trainen, nieuwe trainingsprogramma is veel zwaarder maar laat al resultaten zien (opa wordt sterker kan meer hebben!).

bezig met mezelf na een gare ziektedag weer wat leven in te blazen, al een aantal weken niet goed gegeten en getraind. word tijd dat ik komende week als ik hersteld ben er eens dubbel zo hard tegenaan ga:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.446
Sport2000 zei:
bezig met mezelf na een gare ziektedag weer wat leven in te blazen, al een aantal weken niet goed gegeten en getraind. word tijd dat ik komende week als ik hersteld ben er eens dubbel zo hard tegenaan ga:cool:

Te laat voor je :roflol:

De zomer is al begonnen! :D

Hey er komen sinds deze week verdacht veel van die mannen met jurken en die vlasbaarden met woeste blikken binnenzeilen.
Is dit verdacht gedrag? (Op mn werk hoor niet in de gym!)

Heb net even gezond...

Ga even een beetje kwark eten. Mhmm.. lekker hoor :D

ik ga lekker vroeg naar bed, heb net een dagje lopen branden in de zon:D

Af en toe over mijn scherm naar het voetbal kijken. (Finland-Nederland).

Mannen in Jurken.. Wat doe jij nu voor werk.. Werk je tegenwoordig als portier bij een bordeel voor travestieten.

Nee hoor ik vind het erg lekker.. Heb maanden geen melkproducten op. Maar mag nu kwark 1 keer per dag... :D

Mooie foto van jou DBC...

Dank je ik zal die boven mijn bed hangen :kiss:

Gezellig even rondhuppelen op het forum. 8)

Zullen we hand in hand huppelen dat vond ik altijd leuk toen ik nog in de kleuterklas zat... :D

Hehe,met jou altijd.
Ben ineens een echte huppeltrut :D

Terug
Naar boven