Fitness Seller

Wat doe je NU?

Heb lekkere kip spare ribs!
In marinade van de plaatselijk kippen boer.
Fantiestasch! :D

probeer te leren maar wil nie eg lukken... :rolleyes:

Pfffff, net kwark gegeten. Nu pitten. Morgen tentamen vroeg moderne poepgeschiedenis....
Ik het het idee dat ik er de ballen van afweet. Op vragen waar ik het antwoord niet van weet antwoord ik gewoon, 'Napoleon vrat stront en Lodewijk XIV doet varkens in de kont'. Kom maar op met die 10!

macaroni vreten en koffie naar binnen gieten, straks weer in de auto, lekker braaf in de file staan om voor mijn baas geld te verdienen;)

ik zit te ontbijten en te wachten op mijn gainer en myoplex van bodyenfit :coffee:

Weer heel aangekomen op het werk, Zonnetje buiten..ik binnen. Soms is de wereld zo wreed :(

Net kwark naar binnen geslubberd. Zo maar eens kijken of de koffie automaat het doet :)

Koffie drinken en wakker worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.570
klusmier zei:
macaroni vreten en koffie naar binnen gieten, straks weer in de auto, lekker braaf in de file staan om voor mijn baas geld te verdienen;)

Klusmier start de dag met een portie carbs, ook niet verkeerd.

Net het bedje uit gekropen, ontbijt maken, hey het is mooi weer! Dat betekent lekker buitensletten, trainen en als de zon verdwijnt ga ik pas werken! :D :thumbs:

rapporten aan het doorspitten van medestudenten om deze te beoordelen, wat een k*twerk :mad:

Zo een duits tentamen en daarna lekker een snoeiharde borsttraining. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.572
Tralala

Was helemaal vergeten te melden dat zo direct de 2e helft van m'n Tren frontload erin gaat! :banana:

ik hb net examen plc gedaan en heb een ****ing 18 op 20 gehaald :D

Werken en een bak kwark naar binnen werken :D

Ik ben gezellig aan het werk...

:D

Stagelopen..laatste week. De vakantie staat eindelijk weer voor de deur :cool:

op een pen aan het bijten en vervelen op het werk

een knorrende maag aan het vullen met kalkoenfilet en brocceli

Leren voor m'n tentamens. Schiet voor geen meter op.

Terug
Naar boven