XXL Nutrition

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Mjam! :D

M'n eerste testo-shot zit erin! Lekker smooth in de linker tri.
Kopje koffie erachteraan en trainen!

ik verveel me en ben dus maar wat aan het rondkijken hier opt forum, niemand die in de buurt van mechelen mee iets wil gaan drinken?

bikerbabe zei:
ik verveel me en ben dus maar wat aan het rondkijken hier opt forum, niemand die in de buurt van mechelen mee iets wil gaan drinken?

post maar eens een foto dan wil ik misschien wel wat met je gaan drinken :D

[Link niet meer beschikbaar]
betere foto heb ik niet, sorry ;)

Ziet er stoer en leuk uit ;) Vertel waar wil je wat gaan drinken :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.610
Oh kijk eens, een live opbloeiend liefdesbloempje hier op DBB...:D

ja vrijgezel...

Na 150 m bent u gearriveerd (Burgemeester Pappersweg mechelen,6281) 208.3 km 02:08:20

hmm andere keertje misschien ;) morgen vroeg eruit moet naar defqon ... Ik houd je eraan dat we nog wat gaan drinken ? afgesproken? :)

Tjalle zei:
Na 150 m bent u gearriveerd (Burgemeester Pappersweg mechelen,6281) 208.3 km 02:08:20

hmm andere keertje misschien ;) morgen vroeg eruit moet naar defqon ... Ik houd je eraan dat we nog wat gaan drinken ? afgesproken? :)
208km :D dat is wel een eind
maar ok, zoals je wilt, je hebt het nog te goed

ik luister PAINT IT BLACK :D :D :D

:clap: :clap: :clap: love is in the air :clap: :clap: :clap:

maar nu heb ik nog altijd niemand om mee iets te gaan drinken :(

bikerbabe zei:
208km :D dat is wel een eind
maar ok, zoals je wilt, je hebt het nog te goed

je moet het er voor over hebben :).. gemiddeld met 170 km per uur ben ik er binnen een uurtje en een kwartier Als je wilt weten hoe ik eruit zie moet je maar ff pmen ;) alleen jij he :P niet al die geile andere dbbers Wheheh :rolleyes:

Watje... rij gewoon dan ... defcon kan ook nog wel ;)

ik zou het wel weten ;)

Absolutely zei:
Watje... rij gewoon dan ... defcon kan ook nog wel ;)

ik zou het wel weten ;)

Whee als ik nu zou gaan zou ik met beetje geluk tegen 22:00 bij haar zijn.. en mis ik mijn tonijn maaltijd :P naja dat heb ik er dan wel voor over ;) maarjah zou dan wel snel ff wat moeten drinken en weer snel weg.. het zou dan niet eens kunnen uitlopen ;)

Terug
Naar boven