MuscleMeat

Wat doe je NU?

Ik zit al bijna 50 minuten nix te doen wat ook maar enigzins op mijn werk lijkt. :p Tis maandag, dan mag dat. (en op dinsdag, donderdag en zeker vrijdag ook) Volgende week ff weekje vrij om bij te komen van alle stress :D

oude mensen snurken toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Dani zei:
Ow dat heb ik ook wel eens, das k*t :p

Hoofdje achterover in het vliegtuig, binnen 10 minuten ben ik weg.
Word je wakker na een half uur, zit het halve vliegtuig je grinnikend aan te kijken, blijkt dat je de hele zaak bij elkaar hebt lopen zagen :D

En met mensen met overgewicht toch :roflol:

Weer aan het werk, Eens kijken hoe ik ga brengen dat ik er begin augustus 3 weken er niet ben..

Kort weekje deze week, vrijdag ATV en dan weer lipolyse laten zetten. (2e dosis ) Deze week volgeplanned met zware training. Zaterdag een afspraakje met een leuke mevrouw ;)

Me aan het vervelen op mijn werk :D

voor het eerst gewerkt en gelijk een zwaar griepje opgelopen.Twee weken vakantie en ik stap het vliegtuig uit en ik begin te zweten en te hoesten. :(

Surfen op het net!
Er staat een goeie golf op het moment :D

pre-bed voorbereidingen...

Net terug van de training, zo meteen wat genieten van de zon (voor zolang die er nog is)

Zit me te verbazen over mijn kuipje smeerkaas, die kun je nu schenken. Das gaaf :D

Schenkkaas... altijd makkelijk .. MIsschien idee voor de pannekoeken.. Naast de stroop.

Ik hier aan het werk, en me nek aan het breken op keuzes

Net een bakkie rijst met gegrillde kip en mexico mix op!
Zo maar ff Medal of honor Pacific assault spelen ( ff wat jappen afschieten ) :D

verslagje tikken...

naar de kapper gaan :)

Terug
Naar boven