XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Reactie 3000 plaatsen

soeweetuh jonguh!

even de warmte uitlopen :p moet straks autorijden (lessen), ik heb zo'n instructeur die KOUD!! KOUD!! begint te roepen als het onder de 40 graden wordt ofzo :p Wordt weer lekker zweten in die auto.

me haar is wel erg kort :<

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.005
Kolere wat een hitte vandaag.

DBC01 zei:
Kolere wat een hitte vandaag.

Valt erg mee hier, 1 grote wolk massa.

Men tas aan het inpakken, morgen op vakantie naar het feesteiland in eigen land. Dat word 10 dagen flink feesten :)

me irriteren aan het warme weer...

iemand nog een chinook rotor over om om te bouwen tot ventilator??? niemand ???

Warmte???

Stelletje zeikerds allemaal drama queens hier!
Jullie zouden voor de gein eens mee moeten trainen in de gym waar ik zit geen airco, pand is volledig van glas en de zon staat er de hele dag op!
Verschil met de buiten temp. varieert van +7 tot +10graden

• #3.010
Mietje.

Ga maar es trainen in Lloret lol heb ik 7 jaar gedaan. Half onder de grond, geen airco, clenbuterol hoef je iig niet te nemen :D

DBC01 zei:
Mietje.

Ga maar es trainen in Lloret lol heb ik 7 jaar gedaan. Half onder de grond, geen airco, clenbuterol hoef je iig niet te nemen :D

Dat jij het wat warmer hebt dan anderen zal wel komen door je leeftijd ;)
Het is de peno pauze bro dan zoekt je vrouwtje weer een jonge knul die een sux guru is :D

• #3.012
Onderga nu eerst eens wat ik onderging, en dan praten we wel verder snotneusje.

• #3.014
Ik weet niet waar je de onzin vandaan haalt dat ik niet squat maar de Drentse heide zal je wel besmet hebben. Lees maar eens goed opa's memoires door, dát waren pas zwetende tijden :cool:

Ik ben aan het wachten tot mijn magnetron PING doet.. lekker hapje eten dan...

vergaan van de helse pijnen door mijn been training van gisteren

• #3.020
Lief dagboek,​

Het is de vierde dag op rij dat ik vroege dienst heb. Ik heb net weer lekker even drie kwartier getukt, anders kom ik de dag niet door. Het is erg stil in Nederland. Iedereen is op vakantie. Ik vraag mij af wat te doen met mijn tijd. Mijn hormonen spelen mij teveel parten momenteel. Een frisse neus in de buitenlucht resulteert dikwijls in een frisse tent in de broek, zo zomers zijn mijn gedachten. Laat ik maar weer eens de sleutels pakken en de struiken gaan verkennen. Vanmiddag weer een hete dag, hoera!

Terug
Naar boven