XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Kan niet ( meer ) slapen, Denken of ik iemand wakker ga smsen.. :D

uh... kom net van een feestje..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Tssss wat is het toch weer aaai en stil hier op het werk.

Iemand een site in de aanbieding met veel leesvoer?

Euh ik zit nog in mijn badjassie en ga zo ff douchen en kijken wat deze dag ons gaat brengen.

• #3.085
Och wat lijkt me dat heerlijk :(

Ik zit hier al wat uurtjes te vervelen en vanmiddag wordt het bijslapen en rustig aan doen...:(

Dalijk een keer na de stad, ik moet een pan hebben met meerdere vakken ofzo... zodat ik meerdere porties rijst kan afwegen en koken... Weet iemand of die bestaan?

Op mijn zoon passen. Vrouw is weer aant werk :)

• #3.088
bartp zei:
Dalijk een keer na de stad, ik moet een pan hebben met meerdere vakken ofzo... zodat ik meerdere porties rijst kan afwegen en koken... Weet iemand of die bestaan?

Koop een geisha en laat haar alles afwegen :roflol:

Lieverd een 50gr meer of minder maakt je niet slechter hoor, believe me!

afstuderen. Saybia op de achtergrond, lekker hoor. Zo ff wat pannekoekjes en eiwit eten, vanmiddag lekker trainen....

appeltje eten

• #3.091
Net zwáár liggen snurken hierzo in de office, ik kon er niet 'uit' komen :roflol:

Nu maar een derde bakje koffie halen, net 4 granenbollen gegeten, pfff it's gonna be a boring week again. Maar vrijdag....:heart:

studieontwijkend gedrag

zometeen inzage in een door mij verkloot tentamen :D

• #3.093
Hoe hou ik m'n ogen open? :(

Bammetjes met pindakaas achterover slaan.

• #3.096
Nee Bart dat zou meteen opvallen. Zéker op afdelingen waar ze bekend zijn met mensen die dat genomen hebben ;)

DBC01 zei:
Net zwáár liggen snurken hierzo in de office, ik kon er niet 'uit' komen :roflol:

Nu maar een derde bakje koffie halen, net 4 granenbollen gegeten, pfff it's gonna be a boring week again. Maar vrijdag....:heart:
Got.... wat een leven.. Beetje maffen on the office..
Ik net wakker .. Nog een weekje vakantie.. Lekker rustig aan doen ;)
Nu een beetje aan het sl*tten op msn ;)

• #3.098
Ik verveel me Absolutely...:(

je moet je gaan aftrekken dbc, de vrijgekomen serotonine of hoe dat ook heet sleept je er wel weer doorheen voor een aantal uurtjes.

• #3.100
Jij bent wel erg seksueelgefrustreerd de laatse dagen in je posts.

Alweer een vakantie-zonder-nken beleefd of stiekem aan een overjarig potje prohormonen gezeten?

Terug
Naar boven