XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Daarnet lekker getraind en morgen ff een 30 op de hometrainer. Ik ben van plan om dit 3x per week te doen. Wel lekker :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.122
Pfff...net weer even onderuit op de stoel en hevig liggen coma-tukken.
Na een half uur weer op de bewoonde wereld belandt.

Na 5 Clennetjes nu maar es 4 eefjes en een koffie, misschien helpt dat.

Zit zo'n beetje als enige in Nederland weer op mijn werk, en ik heb pas 2 telefoontjes gehad op de hele ochtend. Ben er al vanaf 7 uur, kan me niet echt focussen.
Maar om 5 uur lekker weer trainen!

• #3.124
RichardV zei:
Zit zo'n beetje als enige in Nederland weer op mijn werk, en ik heb pas 2 telefoontjes gehad op de hele ochtend. Ben er al vanaf 7 uur, kan me niet echt focussen.
Maar om 5 uur lekker weer trainen!

Dat dacht je maar, heel wat mensen zijn aan het werk hoor :)

Ik heb 3 telefoontjes gehad vanochtend, alleen maar huishoudelijke mededelingen. De zon begint te schijnen en voor de rest kan ik niks meer melden. Nog 3 daagjes DBC, volhouden....

ik ben nu beetje koffie aan het drinken. Baal er wel van dat het mooie weer nog niet echt wilt komen.

Mis de zon ook, heel deze week nog vrij. Waar is die zon nu :(

Ben net me bed uit. lekker zwaar uitgeslapen.

Ben een soeppie aan het drinken... best lekker...

pannenkoekie aan het eten. Zo ff een huge afwas doen, de was opvouwen en wat aan mijn studie doen. Daarna trainen en vanavond ff bij een maat van me de DVD van Coheed and Cambria checken.

ff deejayen

ik speel keyboard.

Scheten te laten.... verveel me dood ...

• #3.135
Vijfde werkdag na de vakantie en net m'n 9e eefje naar binnen gewerkt. Woeiiii! Vanavond nog werken aan de deur dus ik moet nog even. Zal ik es stiekem gaan roken achter in het parkje? :D

lekker uit gaan eten met mijn vrouw!:D

Hoppa....

Zo, zijn we er weer? Ik ben net wakker, dankzij mijn medische conditie weer 10 uurtjes geslapen.

Pff.. ik wil ook slapen !! En vanmiddag vrij ...

Terug
Naar boven