marz02
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
en nu snel opt**fen naar je bed anders wordt je nooit breed; les 1 van bb: eten, RUSTEN en trainenMightyDuck zei:Mezelf aan 't pushen om op te staan en naar bed te gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en nu snel opt**fen naar je bed anders wordt je nooit breed; les 1 van bb: eten, RUSTEN en trainenMightyDuck zei:Mezelf aan 't pushen om op te staan en naar bed te gaan
DBC01 zei:12:08
Vanochtend in totaal 3 keer een half uur getukt.
Ik ben weer echt helemaal bij nu.![]()
ramonovietsj zei:Dat is zo relaxed! Ik was ook ontzettend brak vandaag tijdens het werk, maar ik heb 3 keer 20 minuten tussen de ritten door kunnen pitten.....daar knap ik altijd ontzettend van op!
marz01 zei:en nu snel opt**fen naar je bed anders wordt je nooit breed; les 1 van bb: eten, RUSTEN en trainen

ik heb hier nog wat slaappillen liggen en anders ga je maar even een kijkje nemen in het geile hanenhokMightyDuck zei:

Hmm herkenbaar... 80.000 Email... waarvan 79.997 spam.. 2 nieuwsbrieven ... en 1 zeik klant ...Dani zei:80.000 emails beantwoorden (kan me haast niet voorstellen dat we het ooit zonder hebben gedaan)
Een lotgenoot! Hehehe. Werkse!Absolutely zei:Hmm herkenbaar... 80.000 Email... waarvan 79.997 spam.. 2 nieuwsbrieven ... en 1 zeik klant ...

Leviathan zei:
Purple zei:Woeiii.. je maakt me blij
Tenzij het vunzige gedachten zijn...

Leviathan zei:Nee, niet elke kerel staat op en gaat naar bed met ranzige gedachten![]()
![]()

DavyO zei:Aan het werk (eigelijk ook meer aanwezig zijn), en zit af te tellen voor me lunchpauze want ik heb honger![]()

Leviathan zei:Nee, niet elke kerel staat op en gaat naar bed met ranzige gedachten![]()
![]()
Sinlath zei:inderdaad er zijn hier en daar wel wat homo's die dat niet hebben![]()
![]()

f**gotLeviathan zei:Zie het als 'inleving in de vrouw als mens'. 90% van de vrouwen vindt het niet prettig om als lustobject gezien en behandeld te worden.
Als jij je daarvan distantieert, vinden de vrouwen je vaak meteen een stuk aangenamer gezelschap, want je bent geen macho, en zijn ze eerder geneigd om een bep. band met je aan te gaan, hetzij vriendschap, hetzij een relatie.![]()
Deze 'homo' heeft op die wijze vanaf zn puberteit zelden zonder vriendin gezeten![]()
Morgan zei:Vrouwen zouden het ook fijn vinden als mannen kunnen huilen en hun emoties durven tonen, maar dat hoef je wat mij betreft dan niet te bewijzen hoor.