MuscleMeat

Wat doe je NU?

DBC01 zei:
12:08
Vanochtend in totaal 3 keer een half uur getukt.
Ik ben weer echt helemaal bij nu. ;)

ramonovietsj zei:
Dat is zo relaxed! Ik was ook ontzettend brak vandaag tijdens het werk, maar ik heb 3 keer 20 minuten tussen de ritten door kunnen pitten.....daar knap ik altijd ontzettend van op!

Oude posts maar jaaaaa dit is ontzettend fijn, al die kleine slaapjes tussendoor. Veel fijner dan 's nachts slapen. Ui-ter-mate verkwikkend 8)

eitjes bakken :D

wakker worden, koffie drinken, ontbijten. Nog ff wat nrs luisteren die ik gisteren heb binnegehaald.

wakker weer... en werken weer... eerste koffie zit er al in

80.000 emails beantwoorden (kan me haast niet voorstellen dat we het ooit zonder hebben gedaan)

Dani zei:
80.000 emails beantwoorden (kan me haast niet voorstellen dat we het ooit zonder hebben gedaan)
Hmm herkenbaar... 80.000 Email... waarvan 79.997 spam.. 2 nieuwsbrieven ... en 1 zeik klant ...

Aan het werk (aanwezig zijn)

Aan het werk (eigelijk ook meer aanwezig zijn), en zit af te tellen voor me lunchpauze want ik heb honger :D

Leviathan zei:
Nee, niet elke kerel staat op en gaat naar bed met ranzige gedachten ;) :D

Sinlath zei:
inderdaad er zijn hier en daar wel wat homo's die dat niet hebben ;) :D

Zie het als 'inleving in de vrouw als mens'. 90% van de vrouwen vindt het niet prettig om als lustobject gezien en behandeld te worden.

Als jij je daarvan distantieert, vinden de vrouwen je vaak meteen een stuk aangenamer gezelschap, want je bent geen macho, en zijn ze eerder geneigd om een bep. band met je aan te gaan, hetzij vriendschap, hetzij een relatie. ;)

Deze 'homo' heeft op die wijze vanaf zn puberteit zelden zonder vriendin gezeten ;)

Leviathan zei:
Zie het als 'inleving in de vrouw als mens'. 90% van de vrouwen vindt het niet prettig om als lustobject gezien en behandeld te worden.

Als jij je daarvan distantieert, vinden de vrouwen je vaak meteen een stuk aangenamer gezelschap, want je bent geen macho, en zijn ze eerder geneigd om een bep. band met je aan te gaan, hetzij vriendschap, hetzij een relatie. ;)

Deze 'homo' heeft op die wijze vanaf zn puberteit zelden zonder vriendin gezeten ;)
f**got

Vrouwen zouden het ook fijn vinden als mannen kunnen huilen en hun emoties durven tonen, maar dat hoef je wat mij betreft dan niet te bewijzen hoor.

Morgan zei:
Vrouwen zouden het ook fijn vinden als mannen kunnen huilen en hun emoties durven tonen, maar dat hoef je wat mij betreft dan niet te bewijzen hoor.

Ik heb het niet over huilen, ik lach liever en das ook een prima manier van emoties uiten.

Ik het het eigenlijk alleen over de wat meer diepgaande gesprekken, ik heb wel eens maten van me in een bar/discotheek naar een dame toe zien stappen, en ik heb geen flauw idee wat ze telkens zeiden, maar ze gingen doorgaans erg hard op hun bek. Waarschijnlijk omdat ze iets tegen de dame in kwestie vertelden, serieus en oprecht probeerden over te komen, en tegelijkertijd een geile blik in de ogen hadden.

Laat het op zn minst oprecht overkomen, die geile blik kan later wel.

Voordat een dame je beter wil leren kennen zal je toch eerst een goeie indruk moeten achterlaten. Mocht het iets meer worden, zal er altijd wel een moment komen dat ze ook graag uit je mond zou willen horen dat ze maar eens voorover moet bukken en dat je haar gaat fist****en. :D

Maarre....wat mij betreft kan ie weer ontopic.

Terug
Naar boven