MuscleMeat

Wat doe je NU?

Leviathan zei:
Ik ga nu DVDtje kijken van Bad Santa. Leuke film

bad-santa.jpg

:D
hehe dies vet.... :D
Dani zei:
Net gegeten en opgeruimd. Zit te luisteren naar een CDtje van Nightwish en te bedenken of ik het geweldig of verschrikkelijk vind. Ben er nog niet uit.

nightwish is fine! (live ook uitmuntend!) welke cd luister je?

ohw ja ben zelf een heerlijke bak perla Java koffie aant drinken! :coffee:

@ dani: zeker niet hun beste album imo, maar end of all hope is wel een erg vet nummer!

ik ga nu lekker slapen, na een werkdag van 14 uur!

morgen weer op om ;) 5.30;)

Looool die quotes :D

Suicidal Twin Kills Sister By Mistake!

When I die, I want to die like my grandmother, who died peacefully in her sleep. Not screaming like all the passengers in her car.

Leviathan zei:
When I die, I want to die like my grandmother, who died peacefully in her sleep. Not screaming like all the passengers in her car.

ja dies ook verdomd goed! mruhahahah heb me echt lopen bezeiken...

I'm in shape! round is a shape! :D:D:D

ben nu ff fijne kwarkmeukdingshake aant wegwerken, muziek aant luisteren en deze post typen... en na aant denken wat er ook alweer met mn sociale leven is gebeurd.....

ik leuke kleren gekocht, nu ga ik eten en dan naar een maat van me een film kijken.
Daarna gaan we samen ff naar een goeie funkband kijken in een cafétje hier in de binnenstad.

doeg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.231
boogie zei:
ik leuke kleren gekocht, nu ga ik eten en dan naar een maat van me een film kijken.
Daarna gaan we samen ff naar een goeie funkband kijken in een cafétje hier in de binnenstad.

doeg.

Wanneer komen we jou nou eens tegen op een wild feest, totaal van 't padje, voelend dat je lééft man. Je bent 18, 19. Vol achter de kippetjes aan, een smartie tussendoor, dansend tot je, happend naar lucht, daar op de verhoging dat enorme lekkere wijf ziet staan waar je al de hele avond naar op zoek was. Samen wat kletsen in de tuin of de chilloutroom om daarna weer net zo hevig de dansvloer over te pompen als je al eerder zelf deed. Léven. Actie.

'Filmpie kijken en dan een cafétje opzoeken met een bandje' dat kan altijd nog man! Dat komt allemaal nog! Léééf! Voel dat je bestáááát!

Opa wordt wakker uit z'n avonddutje

hahahaha :D
mss, omdat......ik me daar niet prettig bij voel?
Ik moet flink gaan zuipen wil ik me, zoals jij beschrijft, gaan gedragen. En dan nog; het moet je wel een btje liggen.

Maar er zal best een kern van waarheid in je betoog zitten. Soms twijfel ik teveel zou ik wat losser moeten zijn idd, daar heb je een punt.

Paul de Leeuw kijken en MSN-nen.

Ik ben me aan het realiseren dat vanaf woensdag tot 5 uur 's nachts stappen mijn herstelproces geen goed doet. Ik ben echt zwaar brak nu.

DBC01 zei:
Wanneer komen we jou nou eens tegen op een wild feest, totaal van 't padje, voelend dat je lééft man. Je bent 18, 19. Vol achter de kippetjes aan, een smartie tussendoor, dansend tot je, happend naar lucht, daar op de verhoging dat enorme lekkere wijf ziet staan waar je al de hele avond naar op zoek was. Samen wat kletsen in de tuin of de chilloutroom om daarna weer net zo hevig de dansvloer over te pompen als je al eerder zelf deed. Léven. Actie.

'Filmpie kijken en dan een cafétje opzoeken met een bandje' dat kan altijd nog man! Dat komt allemaal nog! Léééf! Voel dat je bestáááát!

Opa wordt wakker uit z'n avonddutje
Geef die kinderen nu eens het goede voorbeeld...tikkel slikken.... GEWOON SNUIVEN MET JE LURKER NEUSJE!!!

Ik ben net wakker na een harde nacht werken en doe wat eten en dan lekker op de motor rijden.

Net mijn bed uit, vannacht wezen stappen. Nu naar rtl auto sport te kijken.. En beetje bij komen met glas karnemelk

Even lezen of ik nog wat gemist heb.

Net gedouched. Verse koffie gemaakt en zo ff wat werken.

Ik ben aan het werk, even wat bugs uit mijn programma halen... en straks visite :)

Gister ondanks goede voornemens weer redelijk laat geworden. Maar gelukkig niet teveel gezopen. Ga nu ff de boel opruimen hier, straks naar ouders om te eten, daarna naar meissie.

Terug
Naar boven